نسل بعدی نکسوس گوگل توسط اچ تی سی و مبتنی بر اسنپدراگون 821 راهی بازار می شود

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعات منتشر شده حکایت از این دارد که نسل بعدی نکسوس‌های گوگل توسط اچ‌تی‌سی توسعه خواهد یافت. آخرین اخبار مرتبط با این گوشی‌های هوشمند استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ را در این گوشی‌های جدید نکسوس نوید می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش اخباری منتشر شد که نشان از توسعه‌ی نکسوس‌های گوگل در سال جاری میلادی توسط اچ‌تی‌سی داشت. براساس اطلاعات ارائه شده اچ‌تی‌سی در سال جاری میلادی دو گوشی‌هوشمند را با نام S1 یا Sailfish و M1 یا Marlin با برند نکسوس راهی بازار خواهد کرد.

اخبار منتشر شده نشان از این دارد که Sailfish‌ نسخه‌ی تغییریافته‌ای از اچ تی سی ۱۰ خواهد بود، حال آنکه Marlin‌ از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. براساس شایعات منتشر شده، اچ‌تی‌سی در مارلین از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برد. به نظر می‌رسد اسنپدراگون ۸۲۱ را باید بروزرسانی جدیدی از نسل پیشین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام خواند که با بهبودهایی همراه خوهد شد.

هنوز مشخص نیست که کوالکام در نسل جدید تراشه‌ی خود چه قابلیت‌هایی را اضافه خواهد کرد، اما با توجه به شایعات مطرح شده در مورد عرضه‌ی تراشه‌ی دیگری با عنوان اسنپدراگون ۸۲۳ که در گلکسی نوت ۷ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، انتظار می‌رود هر دو تراشه به همراه هم معرفی شوند.

البته هنوز نمی‌توان در مورد تولید نسل بعدی نکسوس‌های گوگل توسط اچ‌تی‌سی به صراحت سخن گفت، چراکه شارلین مونیلال در مصاحبه‌ای مدعی شده که باردیگر هواوی گوشی هوشمندی را برای گوگل تولید خواهد کرد. البته با توجه رویکردهای مثبت در قبال نکسوس ۶ پی هواوی، تولید نسل بعدی نکسوس گوگل توسط این کمپانی چینی چندان دور از انتظار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات