سامسونگ نسخه غیر اج گلکسی نوت 7 را نیز عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنا به اعلام شایعه‌ها و گزارش‌های جدید ظاهرا سامسونگ امسال یک مدل از گلکسی نوت را که از سری اج نیست معرفی خواهد کرد به این معنا که بار دیگر شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی معمولی سری نوت با نام گلکسی نوت 7 خواهیم بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه هنوز اطلاعات دقیق و رسمی در مورد پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ وجود ندارد اما شایعه‌ها و گزارش‌های مختلفی در مورد آن منتشر شده که امکانات و قابلیت‌های این دستگاه اطلاعاتی را مشخص کرده‌اند. شایعه شده که نسل بعدی سری نوت به جای گلکسی نوت ۶، در واقع گلکسی نوت ۷ نام خواهد گرفت و بر طبق گزارش‌ جدیدی که در مورد این دستگاه منتشر شده گفته می‌شود که تولید انبوه آن از ماه جولای (تیر) آغاز می‌شود. برخی دیگر از شایعه‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در مدل بعدی نوت خود از یک نمایشگر با لبه خمیده بهره خواهد برد. حالا هم بر طبق جدیدترین گزارشی که در مورد این محصول منتشر شده، ظاهرا یک مدل غیر از سری اج معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

بر طبق گزارش جدید یک مدل غیر از اج با گلکسی نوت ۷ معرفی خواهد شد و ممکن است سامسونگ قصد داشته باشد با ساخت چند دستگاه، به دنبال ارائه چند پیشنهاد به مشتریان خود باشد. یکی از این مدل‌ها قطعا بدون صفحه‌نمایش با لبه خمیده خواهد بود و این دقیقا همان کاری است که سامسونگ در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج اوایل سال جاری انجام داد. لیستی منتشر شده که تمام مدل‌های گلکسی نوت بعدی در آن اعلام شده، اما بر اساس شماره مدلی که در این لیست دیده می‌شود یکی از آن‌ها قطعا مدل خمیده یا اج نخواهد بود. شماره مدل این دستگاه SM-N935G اعلام شده بود و این در حالی است که شماره جدید اعلام شده SM-N930F است.

با توجه به آنچه گفته شد، شماره مدل این دستگاه تمام اطلاعاتی است که از آن در دسترس وجود دارد. هنوز هیچ توضیحاتی در مورد سایر مشخصات این گوشی‌هوشمند اعلام نشده است. اخیرا اعلام شده بود که امسال سامسونگ محصولی با نمایشگر بدون خمیدگی تولید نخواهد کرد ولی ظاهرا این گفته اشتباه بوده است. اما در این لحظه مدل صفحه‌تخت گلکسی نوت بعدی فعلا فقط در حد یک شایعه بوده و باید منتظر تایید این اطلاعات توسط سامسونگ باشیم. انتظار می‌رود این شرکت گلکسی نوت بعدی را در ماه آگوست (مرداد) به صورت رسمی در مراسم Unpacked معرفی کند. در نهایت هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ امسال دو مدل مختلف از گلکسی نوت معرفی خواهد کرد یا خیر. به نظر می‌رسد امسال این غول کره‌ای تلاش زیادی کرده تا اطلاعات محصولش پیش از معرفی رسمی لو نرود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات