لیست تغییرات بیلد ۱۴۳۵۶.۱۰۰۰ ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شد

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت بیلد ۱۴۳۵۶.۱۰۰۰ را برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کرده که در آن برخی قابلیت‌های جدید به دستیار صوتی کورتانا افزوده شده است. از این جمله قابلیت‌ها می‌توان به ارسال نوتیفیکیشن به کامپیوتر و ارسال تصویر از گوشی به کامپیوتر اشاره کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مایکروسافت به شکل غیر قابل انتظاری بیلد ۱۴۳۵۶.۱۰۰۰ از ویندوز ۱۰ موبایل را برای Windows Insider منتشر کرد که برخی ویژگی‌های جدید را نیز در آن شاهد هستیم. اگر فعلا نمی‌دانید که آیا بهتر است دستگاه‌تان را به این نسخه بروز رسانی کنید یا خیر، باید بگوییم که مایکروسافت لیستی از تغییراتی که در این نسخه اعمال شده را منتشر کرده که اغلب آن‌ها به کورتانا مربوط می‌شوند و از لیست مذکور می‌توانید تصمیم‌تان را در این آپدیت گوشی بگیرید. کاربران از طریق این نسخه می‌توانند با کورتانا همگام‌سازی نوتیفیکیشن‌ها را انجام دهند یا تصویری را به کامپیوتر ارسال کنند. در این نسخه انیمیشن‌های جدیدی نیز به کورتانا افزوده شده است. در ادامه می‌توانید لیست تغییرات اعمال شده در این بیلد از ویندوز ۱۰ موبایل را مطالعه کنید:

بهبود‌های کورتانا

دریافت نوتیفیکیشن‌های موبایل در کامپیوتر: کورتانا در حال حاضر می‌تواند نوتیفیکیشن و هشدار‌های گوشی نظیر پیام‌هایی که از سرویس‌های پیام‌رسان دریافت می‌شوند، پیامک‌ها و هشدار‌های شبکه‌های اجتماعی را از هر تلفن هوشمندی که از ویندوز ۱۰ موبایل یا اندروید استفاده می‌کند، دریافت کرده و در کامپیوتر کاربر نمایش دهد. کاربران با استفاده از این ویژگی در زمان‌هایی هم که روی کامپیوترشان متمرکز هستند، هشدار‌های گوشی را نیز از دست نخواهند داد.

توجه: برای استفاده از این قابلیت روی دستگاه‌های اندرویدی، باید از نسخه ۱.۷.۱ یا بالاتر کورتانا استفاده شود (لینک دانلود برای آمریکا و چین). فعلا برخی از قابلیت‌های مربوط به ارسال نوتیفیکیشن به طور کامل قابل استفاده نیستند که در این بین می‌توان به پاسخ دادن هشدار‌ها از طریق کامپیوتر اشاره کرد. ساکت کردن هشدار‌هایی هم که از طریق ویندوز ۱۰ موبایل ارسال می‌شوند به زودی به این مجموعه قابلیت‌ها افزوده می‌ّشود. در حال حاضر برای اینکه بتوانید ارسال نوتیفیکیشن به دستگاه‌های دیگر را متوقف کنید، باید به سراغ تنظیمات کورتانا بروید و گزینه Send notifications between devices را غیرفعال کنید.

ارسال تصاویر از موبایل به کامپیوتر: کورتانا در حال حاضر می‌تواند امکان ارسال سریع تصاویر را از گوشی به کامپیوتر ارائه کند. تنها کافی است به کورتانا بگویید "Send this photo to my PC" تا ارسال تصویر انجام شود. البته باید توجه داشت که برای دسترسی به این قابلیت باید از نسخه جدید ویندوز ۱۰ موبایل استفاده کنید.

انیمیشن‌های جدید: در نسخه جدید از ویندوز ۱۰ موبایل زمانی که آیکون میکروفن را در کورتانا لمس کنید، انیمیشن‌های جدیدی در حین نمایش اطلاعات اجرا می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات