مدیریت پیامک ها با اپلیکیشن همه فن حریف KK SMS - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
KK SMS اپلیکیشنی همه فن حریف برای ارسال و دریافت پیامک است که امکانات جذابی مانند صندوق خصوصی، لیست سیاه، ابزار پشتیبان‌گیری از پیامک‌ها و‌... در پوسته‌ی مارشملویی برنامه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود آنکه پیام‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند تلگرام یا واتس‌اپ در حال حکم‌فرمایی مطلق بر دنیای پیام‌ها هستند اما همچنان پیامک‌ها یکی از بخش‌های جدا نشدنی ارتباطات هستند به طوری که وجود آن‌ها برای بسیاری از امور ضروری است. برای مثال هر میزان هم که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان اینترنتی در دل مردم نفوذ کنند اما همچنان برای استفاده خدماتی همچون اطلاع‌رسانی‌های بانک، ثبت نام‌های سازمانی و‌... نیازمند وجود پیامک‌ها هستیم. حتی خود اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نیز برای راه‌اندازی اولیه به پیامک تایید نیاز دارند که همین موضوعات نشان دهنده‌ی ارزش و اهمیت بالای پیامک‌ها در عصر ارتباطات است. از همین رو وجود اپلیکیشنی زیبا و پرامکانات برای مدیریت کامل بر ارسال و دریافت پیامک‌ها امری ضروری به حساب می‌آید. تاکنون نیز در زومیت اپلیکیشن‌های مختلفی را در رابطه با همین موضوع معرفی کرده‌ایم که KK SMS یکی دیگر از این اپ‌ها بوده که به دلیل ظاهر جذاب خود که به نوعی محیط اپلیکیشن پیامک اندروید Marshmallow را شبیه‌سازی کرده است موفق به جلب نظر کاربران بسیاری شده است.

اما همه چیز به ظاهر زیبا و جذاب این برنامه خلاصه نمی‌شود و KK SMS به امکانات فوق‌العاده‌ای نیز مجهز شده است. برای شروع به دو امکان کاربرپسند یعنی Private Box و Blocker اشاره می‌کنیم. توسط امکان اول می‌توانید اشخاص مهمی که ترجیح می‌دهید گفتگوهایتان با آن‌ها خصوصی باقی بماند را به Private Box منتقل کنید. این بخش به نوعی یک صندوق خصوصی و مهروموم شده است که برای دسترسی به گفتگوهایی که در این بخش قرار دارند نیازمند وارد کردن رمز عبور خواهید بود. از همین رو می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر و بدون نیاز به قرار دادن رمز عبور کلی روی اپلیکیشن KK SMS، گفتگوهای خصوصی خود را از چشم دیگران دور نگه دارید. بخش Blocker نیز در این روزهای اوج تبلیغات مانند یک نعمت بزرگ خواهد بود و می‌توانید با صرف کمی زمان و بلاک کردن شماره‌های تبلیغاتی، بعد از مدتی دریافت پیام‌های تبلیغاتی را به صفر برسانید.

امکان بسیار جالبی نیز که در KK SMS وجود دارد قابلیت ارسال پیامک‌های امنیتی با عنوان Net Message است که ظرف مدت ۲۴ ساعت به طور خودکار از گوشی مقصد حذف می‌شوند. بیش از ۸۰۰ اموجی نیز در KK SMS وجود دارد تا بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر احساسات خود را مانند گفتگوهای آنلاین با اموجی‌های دوست داشتنی به نمایش بگذارید. اگر از یک گوشی دو سیم‌کارته برخوردارید نیز مشکلی نیست چرا که این اپلیکیشن قادر به مدیریت همزمان هر دو سیم‌کارت شما در ارسال یا دریافت پیامک خواهد بود. زمانبندی پیامک‌ها برای ارسال در آینده، امکان تاخیر در ارسال (برای مواقعی که از ارسال یک پیامک پشیمان شده اید)، امکان پشتیبان گیری از پیامک‌ها، امکان شخصی‌سازی فونت و ظاهر برنامه، برخوداری از ویجت نمایش اینباکس در صفحه خانگی و‌... از دیگر ویژگی‌های جذاب KK SMS به حساب می‌آیند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • دارا بودن صندوق پیام های خصوصی
  • وجود امکان بلاک کردن پیامک های ناخواسته
  • امکان ارسال پیام های Net Message
  • امکان شخصی سازی ظاهر برنامه

نکات منفی

  • وجود تبلیغات

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات