شماره مدل گلکسی نوت 7 سامسونگ در سایت این کمپانی رویت شد

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 منتشر شده است. اکنون شماره مدل این گوشی در سایت سامسونگ رویت شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی گلکسی نوت جدید احتمالا در تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) یعنی زمان رویداد معروف Unpacked سامسونگ (که معمولاً در آن، گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت را معرفی می‌کند) معرفی می‌شود. به طور معمول، گوشی جدید این سری با نام گلکسی نوت ۶ عرضه خواهد شد، زیرا نسخه بعدی گلکسی نوت ۵ است. ممکن است سامسونگ این گوشی را با نام گلکسی نوت ۷ معرفی کند تا از لجاظ نام با سری گلکسی اس (گلکسی اس ۷، اس ۷ اج و اس ۷ اکتیو) همگام شود.

در حال حاضر کمپانی سامسونگ هیچ کدام از اخبار و شایعات در رابطه با نوت ۶ را تأیید نمی‌کند، اما صفحه مربوط به این گوشی در سایت سامسونگ ساخته شده است. به طور دقیق، این صفحه مربوط به خود گوشی نیست بلکه مربوط به شماره مدل آن یعنی SM-N930F و پروفایل User Agent Profile است. متأسفانه در این صفحه هیچ اطلاعاتی در ارتباط با نوت جدید وجود ندارد. در حقیقت وجود این صفحه تنها نشان‌دهنده‌ی این است که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی با شماره مدل SM-N930F است. چون شماره مدل گوشی گلکسی نوت ۴ (SM-N910)  و گلکسی نوت ۵ (SM-N920) بوده، منطقی است که شماره مدل SM-N930 مربوط به گلکسی نوت ۶ یا ۷ باشد.

galaxy note 6

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ سامسونگ این گوشی را با چه شماره‌ای عرضه خواهد کرد؟ به عقیده شما، نوآوری‌های سامسونگ در نوت جدید، چه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات