شهران همچنان تلفن ثابت و ATM ندارد

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت بیش از یک روز از حادثه‌ی انفجار لوله‌ی گاز در منطقه‌ی شهران تهران، هم‌چنان شبکه‌ی تلفن ثابت و دستگاه‌های خودپرداز در این منطقه از شهر تهران با مشکل روبرو است. در حالی‌ که شبکه‌ی تلفن همراه در این منطقه به طور کامل برقرار شده و مشترکان با مشکلی روبرو نیستند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

انفجار دیروز منطقه‌ی شهران در شمال غرب شهر تهران، باعث قطع ارتباط تلفن ثابت و شبکه‌ی موبایل همراه اول شده و تمام ATMها در این منطقه با مشکل روبرو شد.

بر اساس خبرهای منتشر شده هم‌اکنون در این منطقه شبکه‌ی موبایل همراه اول برقرار شده اما عملیات ترمیم شبکه‌ی تلفن ثابت و ارتباط دستگاه‌های خود پرداز ادامه دارد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران درباره‌ی آخرین وضعیت ارتباطات در منطقه‌ی شهران اعلام کرد: «به دلیل حجم بالای خسارت و تعداد بالای خطوط قطع شده تلفن ثابت در این منطقه، نیاز به مدت زمان بیشتری برای اصلاح زیرساخت‌های ارتباطاتی وجود دارد. این اصلاحات زمان‌بر بوده و با توجه به حجم بالای عملیات، نمی‌توان زمانی را برای وصل مجدد این خدمات اعلام کرد.»

حمیدرضا بیدخام مدیرکل دفتر روابط عمومی مخابرات استان تهران در مورد دستگاه‌های ATM بانکی در مناطق آسیب دیده اعلام کرد: «وضعیت دستگاه‌های خودپرداز مانند تلفن ثابت بوده و همچنان دسترسی به آنها قطع است. البته برخی از بانک‌ها از آنتن‌های داخلی خود استفاده می‌کنند که در ارائه خدمات خودپرداز بانکی مشکل خاصی ندارند.»

بیدخام در مورد وضعیت دسترسی به شبکه‌ی موبایل توضیح داد:«در حال حاضر دسترسی به تلفن همراه در منطقه شهران به حالت عادی درآمده و مشترکان در دریافت خدمات تماس و دیتا مشکل خاصی ندارند. با توجه به تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۹۵ درصد شماره‌های همراه این منطقه و مناطق اطراف آن وصل شده و تنها ممکن است در پنج درصد موارد ضریب خطا وجود داشته باشد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات