احتمال اضافه شدن دکمه های فیزیکی جدید و دوربین به اپل واچ 2

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مشخص نیست اپل چه زمانی را برای معرفی نسخه بعدی از ساعت هوشمند خود در نظر گرفته است اما چند ماهی است که اطلاعات درباره‌ی طراحی، قیمت جدید و موارد دیگر مربوط به این ساعت هوشمند وجود دارد. با زومیت همراه باشید تا درباره‌ی آخرین پتنت اپل برای اپل واچ صحبت کنیم.
تبلیغات

یکی از شایعاتی که پیش از این نیز درباره ساعت هوشمند اپل وجود داشته اضافه شدن دوربین به این دستگاه پوشیدنی است. قرار دادن دوربین روی ساعت‌های هوشمند که به نحو کاربردی بتوان از آن‌ها استفاده کرد هنوز صورت نگرفته است اما شاید اپل بتواند این راه را نشان دهد. برای مثال استفاده‌ از اپل واچ برای گفتگوی تصویری با FaceTime را آسان کرد.

apple watch patent

در تصاویر‌ی که از جدیدترین پتنت اپل منتشر شده می‌توان وجود دوربین و برنامه‌ریزی اپل برای استفاده از دوربین در این دستگاه را مشاهده کرد. اما هنوز مشخص نیست اپل قرار است در نسخه بعدی اپل واچ از این ویژگی استفاده کند. در واقع این پتنت تاییدی برای استفاده از دوربین در اپل واچ نیست.

apple watch patent

همانطور که در تصویر نیز مشخص است اکنون با دکمه‌های فیزیکی بیشتری در اپل واچ طرف هستیم. در پایین‌تر از دکمه مخصوص چرخ‌دنده اپل تنها یک دکمه وجود دارد اما در طرف دیگر ساعت می‌توان دو دکمه دیگر نیز مشاهده کرد.

در هر صورت در این تصویر رندر نمی‌توان جایگاه دوربین را مشاهده کرد. نمی‌توان با قطعیت درباره اضافه شده دکمه‌های سخت‌افزاری جدید یا دوربین در اپل واچ صحبت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات