این ساعت میلیون دلاری حتی امکان نمایش پیام های متنی را ندارد

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا‌کنون ساعت‌های قیمتی فراوانی به بازار عرضه شده‌اند که قابلیت‌ها و امکانات عجیب و غریبی را ارائه می‌دهند. اما حالا ساعتی با قیمت میلیون دلاری را معرفی می‌کنیم که حتی نمی‌توانید پیام‌هایتان را با آن مشاهده کنید. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

شرکت Greubel Forsey یک ساعت فانتزی ۱.۲۸ میلیون دلاری طراحی و تولید کرده است. لابد فکر می‌کنید که لایه رویی پلاستیکی این ساعت نمی‌تواند به خوبی از بخش داخلی آن محافظت کند. اما اینگونه نیست و در واقع لایه رویی این ساعت از جنس یاقوت کبود شفاف است. یاقوت کبود شفاف... یاقوت کبود شفاف... یاقوت کبود شفاف... هدف از تکرار این عبارت این است که واقعا یاقوت کبود شفاف چیست؟ در واقع سطح رویی این ساعت از یاقوت کبودی تشکیل شده است که می‌توان از پشت آن همه چیز را دید. شاید این روکش هم شبیه به همان گلس یاقوت کبودی اپل باشد که مدتی قبل شایعه شده بود در آیفون ۶ بکار گرفته می‌شود.

عکس زیر نمایی از پشت این ساعت را نشان می‌دهد.

luxe watch

دقت کنید که ۳۹۶ بخش مختلف برای ساخت این ساعت مورد استفاده قرار گرفته‌اند که همگی توسط روکشی از جنس یاقوت کبود پوشیده شده‌اند. شاید این ساعت فقط در کشور آمریکا به فروش برسد. اما با استفاده از آن چگونه می‌توان تعداد ضربان قلب را اندازه‌گیری کرد؟ پاسخ به این سوال این است که ساعت مورد بحث اصلا هوشمند نیست که قابلیت‌هایی مثل سنجش ضربان قلب یا نمایش پیام‌های متنی ارسال شده به گوشی‌هوشمندتان را به شما نشان دهد.

نظر شما در مورد این ساعت گران‌قیمت چیست؟ آیا این محصول ارزش هزینه کردن این مبلغ را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات