تسلا و تیراژ تولید 2000 دستگاه خودرو در هفته

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش­‌ها حاکی از آن است که تولیدات شرکت تسلا­ موتورز واقع در شهر فریمانت کالیفرنیا، از مرز ۲۰۰۰ دستگاه در هفته گذشته است. این تیراژ تولید برای تسلا که خود را آماده‌ی تحویل خودروی محبوب مدل 3 می‌کند، موفقیت بزرگی است. برای آگاهی از وضع تولید و موعد تحویل خودروهای الکتریکی این شرکت با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در راستای اعلام تیراژ تولیدی تسلا، این شرکت بیان کرده است که چند هفته جلوتر از برنامه­‌ی مدون خود، به این نقطه رسیده است و بر اساس گزارش برخی منابع تعداد واقعی آن را بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در هفته اعلام کرده است.

از شروع پیش‌فروش و استقبال بسیار خوب مدل ۳، شمار تولید تسلا به دقا از سوی رسانه­‌ها تحت نظر گرفته شد. این شرکت، با وجود حداقل ۳۷۳۰۰۰ خودروی پیش‌فروش‌ شده از این مدل در بازار انبوه خودروهای الکتریکی، به‌ تازگی موعد تحویل تعداد ۵۰۰۰۰۰ دستگاه را از سال ۲۰۲۰ به ۲۰۱۸ انتقال داده است.

مدیر کارخانه‌ی فریمانت تسلا می­‌گوید با اضافه شدن مدل ایکس به خط مونتاژ کنونی (مدل اِس)، این کارخانه با مشکلاتی مواجه شده است. برخی خودروها پس از خارج شدن از خط، همچنان به کار بیشتری نیاز دارند؛ با این حال گزارش شده که نود درصد از خودروهای مدل S و X آماده­‌ی تحویل هستند.

با نزدیک شدن تسلا برای تولید مدل ۳ و موعد تحویل زود‌هنگام اولین سری از این خودرو در اواخر سال آینده، احتمالاً تسلا با موانع و مشکلات دیگری مواجه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات