LeEco روی یک گوشی پرچمدار با ۸ گیگابایت رم کار می‌کند

جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از آنجایی که فعلا نهایت هسته‌های پردازنده‌های موبایلی روی ۱۰ متوقف شده، به نظر می‌رسد جنگ کمپانی‌ها به میزان حافظه‌ی رم کشیده شده است. گفته می‌شود کمپانی چینی LeEco روی یک گوشی پرچمدار با ۸ گیگابایت رم کار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

LeEco یا همان LeTV سابق نام یک کمپانی چینی است که در همین مدت کمی که از فعالیتش می‌گذرد، به دلایل مختلف نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. این کمپانی بعد از این که اولین گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اولین پرچمدار با ۶ گیگابایت رم را معرفی کرد، حالا قصد دارد رو پرچمداری جدید با ۸ گیگابایت رم کار کند.

گفته می‌شود پرچمدار جدید لکو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ (یا ۸۲۱) مجهز خواهد شد، در حالی که پرچمداران مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برند. کوالکام به محدودیت میزان حافظه‌ی رم برای پردازنده‌ی اسنپدراگون اشاره نکرده ولی اگر بتواند از ۸ گیگابایت رم پشتیبانی آنگاه استفاده از اسنپدراگون ۸۲۳ در شرایط فعلی شبیه یک ادعای تبلیغاتی است.

استفاده از ۸ گیگابایت رم در کامپیوترهای شخصی به امری عادی تبدیل شده و حتی برخی از کامپیوترهای گیمینگ با ۸ گیگابایت رم فروخته می‌شوند. اما یادتان باشد که در مورد گوشی‌ها پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی روی یک تراشه قرار می‌گیرند و رندرهای گرافیکی به ویژه در مورد رزولوشن کواد‌اچ‌دی فضای زیادی از حافظه‌ی رم را اشغال می‌کند. سوئیچ کردن میان اپلیکیشن‌ها موضوع دیگری است که باید به آن توجه شود چرا که در شرایط فعلی اندروید به اندازه ویندوز پیچیده نیست.

به هر حال شایعات پیرامون پرچمدار بعدی لکو زیاد است و گفته می‌شود این گوشی با دوربین ۲۵ مگاپیکسل و قیمتی در حدودد ۴۵۵ دلار عرضه خواهد شد.

در حالی که تازه برخی از کمپانی‌ها به سراغ ۶ گیگابایت رم در گوشی‌های پرچمدار خود رفته‌اند، نظر شما درباره‌ی بهره‌گیری از ۸ گیگابایت رم برای گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات