شاهکار مرسدس بنز AMG GT S منصوری

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
منصوری نام آشنای ایرانی دنیای تیونینگ است که به واسطه‌ی ارتقای انواع و اقسام از خودروهای سوپرلوکس و سوپراسپرت، شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده است. حال این شرکت در آخرین پروژه‌ی خود به ارتقای مرسدس بنز AMG GT S پرداخته است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو، بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

منصوری، مرد ایرانی نام و آشنای دنیای تیونینگ در آخرین پروژه دستی روی مرسدس بنز AMG GT S‌ کشیده است. منصوری بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای در AMG GT S‌ اعمال کرده است؛ اما شاید بزرگ‌ترین تغییر ارتقای فوق‌العاده‌ی توان پیشرانه‌ی این خودرو باشد. منصوری موفق شده است تا با بهبود‌های مختلف، توان پیشرانه‌ی چهار لیتری هشت سیلندر AMG GT S‌ را از ۵۱۰ به ۷۳۰ اسب بخار افزایش دهد. 

منصوری هم‌چنین در بخش بدنه نیز از کیت مخصوصی استفاده کرده که پیش‌تر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ نمایش داده بود. رینگ‌های جدید به رنگ مات مشکی، فضای کابین متحول شده و هم‌چنین استفاده از رنگ قرمز در بخش‌های از بدنه و کابین، از دیگر تغییرات ظاهری مرسدس بنز AMG GT S‌ است. به گفته‌ی منصوری این خودرو برای اشخاصی مناسب است که مرسدس بنز به تنهایی کفاف خواسته‌های آن‌ها را نمی‌دهد؛ منصوری این دسته از افراد را بندر (Bandar)‌ می‌نامد.

بدنه

مرسدس بنز ANG GT S منصوری

کیت بدنه‌ی به کار رفته در AMG GT S‌ شباهت زیادی به نمونه‌ی به نمایش در آمده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ دارد. گلگیر‌ها حجم قابل توجهی گرفته‌اند که به زیبایی خودرو کمک شایانی کرده است. رکاب‌های جانبی جدید نیز در کنار گلگیر‌ها باعث شده‌اند تا عرض خودرو ۵۰ سانتی‌متر افزایش یابد. اسپلیتر‌ و ورودی‌ هوای جدید سپر جلو در کنار کاپوت با ظاهر جذاب‌تر و از جنس فیبرکربن بخشی از تغییرات ظاهری در قسمت جولیی خودرو هستند. در بخش انتهایی نیز باید به دیفیوزر جدید فیبرکربنی اشاره کرد. در نهایت نیز بال عظیم AMG GT S‌ خودنمایی می‌کند که حتی از نمونه‌ی به نمایش در آمده در نمایشگاه ژنو نیز بزرگ‌تر است.

رینگ‌های ۷ پره ۲۱ اینچی با تایر‌های 245/35ZR21 در جلو و 305/25ZR21 در عقب نیز از دیگر بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در سریع‌ترین خودروی حال حاضر مرسدس بنز است.

کابین

مرسدس بنز ANG GT S منصوری

AMG GT S‌ در بخش کابین شباهت زیادی به کار قبلی وی دارد. استفاده‌ از قطعاتی از جنس فیبرکربن با رنگ قرمز در کنار بهره بردن از چرم مخصوص منصوری، بخشی از تغییرات رخ داده در کابین مرسدس بنز AMG GT S‌ است. هم‌چنین در داخل خودرو می‌توان لوگوی منصوری را در مکان‌های مختلف مشاهده کرد.

مشخصات فنی

مرسدس بنز ANG GT S منصوری

منصوری جهت ارتقای توانایی‌های حرکتی خودرو از توربوشارژر‌های بزرگ‌تر در کنار فیلتر هوای جدید با ورودی‌های بهینه شده و سیستم اگزوز طراحی جدید و جنس فولاد ضد زنگ، بهره برده است. بهینه‌سازی‌های انجام شده در این بخش به ارتقای قابل توجه توان پیشرانه از ۵۰۳ به ۷۳۰ اسب بخار شده است. نتایج این ارتقا رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

قیمت

به این دلیل که عموما منصوری به تولید خاص و سفارشی خودرو می‌پردازد، طبیعتا قیمت محصولات این شرکت نیز اعلام نمی‌شود. افرادی که جذب AMG GT S‌ بندر شده‌اند، می‌توانند با تماس با شرکت منصوری سفارش یک دستگاه از این سوپراسپرت بسیار زیبا را بدهند.

مرسدس بنز ANG GT S منصوری
مرسدس بنز ANG GT S منصوری
مرسدس بنز ANG GT S منصوری
مرسدس بنز ANG GT S منصوری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات