بی ام و ۲۰۰ هزار دستگاه شاسی بلند خود را فراخوان کرد

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و به تازگی نزدیک به ۲۰۰ هزار دستگاه از شاسی‌بلند‌های خود را جهت انجام برخی تعمیرات فراخوان کرده است. X5، X4، X3 و X6 شامل این فراخوان می‌شوند. با زومیت همراه باشید تا با جزئیات عیب فنی موجود در خودرو‌های شاسی‌بلند بی‌ام‌و مطلع شوید.
تبلیغات

بی‌ام‌و اخیرا دو فراخوان برای کراس‌اوور‌های خود اعلام کرده است. تعداد ۱۸۳٬۶۶۸ دستگاه X3 و کراس‌اوور کوپه‌ی X4 شامل این فراخوان می‌شوند. بی‌ام و اعلام کرده که محل‌ قلاب‌های مخصوص صندلی‌های کودکان در انتهای خودرو ممکن است پس از اتصال قلاب‌های استاندارد ISOFIX دچار مشکل شوند. 

اما فراخوان دیگر بی‌ام‌و مربوط به ۲۱٬۴۹۳ دستگاه از شاسی‌بلند‌های فول‌سایز این شرکت، X5 و X6 است. خودروهای فول سایز بی‌ام‌و در قسمت پلوس به خوبی آبندی نشده‌‌اند و امکان ورود آب و گرد و غبار به بخش سه شاخ آن وجود دارد و در این صورت این قطعه با خرابی همراه خواهد شد.

فراخوان‌های مذکور شامل خودروهای تولید شده در بازه‌ی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ می‌شوند. طبق اعلام بی‌ام‌و هنوز تصادف یا صدمه‌ی ناشی از مشکلات اعلام شده، گزارش نشده است و نقص‌های فنی در بخش کنترل کیفیت این شرکت مشخص شده‌اند. خدمات پس از فروش بی‌ام‌و نیز آموزش‌های لازم را برای حل عیوب مذکور دیده‌اند. در مورد اول باید پایه‌ی تقویتی به محل اتصال قلاب جوش داده شود و برای حل مشکل دوم نیز تمام پلوس‌‌های معیوب باید با نمونه‌ی بهینه‌شده تعویض شوند.

فراخوان خودروهای معیوب از طریق نمایندگی‌های بی‌ام‌و به مالکان آن‌ها اطلاع داده خواهد شد. اگر شما نیز مالک یکی از شاسی‌بلند‌های بی‌ام‌و هستید جهت اطمینان از عدم موجود هر گونه مشکلی در این خصوص با نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرید.

بی ام و X3
بی ام و X3
بی ام و X3
بی ام و X3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات