هواوی کمتر از ۶ هفته ۲.۶ میلیون دستگاه پی 9 و پی 9 پلاس فروخت

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در جریان مراسمی که ۱۸ فروردین ماه برگزار شد، نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را که پی ۹ و پی ۹ پلاس نام دارد، معرفی کرد. حال پس از گذشت بیش از دوماه از زمان معرفی این گوشی‌های هوشمند، چینی‌ها از عرضه‌ی ۲.۶ میلیون دستگاه پی ۹ به بازار خبر می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی نیمه‌ی دوم فروردین ماه سال جاری از نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود که پی ۹ و پی ۹ پلاس نام دارند، رونمایی کرد. حال پس از گذشت بیش از دوماه از زمان عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند، هواوی اعلام کرده که بیش از ۲.۶ میلیون دستگاه پی ۹ و پی ۹ پلاس راهی بازار کرده است.

با توجه به اینکه هواوی موفق شده تا در کمتر از ۶ هفته به این آمار فروش دست یابد، اعداد به دست آمده بسیار جلب نظر می‌کند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که میزان فروش پی ۹ و پی ۹ پلاس در خارج از خاک چین در مقایسه با پی ۸ این کمپانی با رشدی بیش از ۱۳۰ درصد همراه شده که بسیار جالب است. برای مثال می‌توان به فروش پی ۹ در کشور فرانسه اشاره کرد که در مقایسه با پی ۸ شاهد رشدی ۱٫۰۰۰ درصدی بوده است. آمار مربوط به رشد فروش پی ۹ در مقایسه با پی ۸ در کشورهای فنلاند و لهستان ۴۰۰ درصد و در کشور بریتانیا نیز ۳۰۰ درصد بوده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط هواوی، پی ۹ و پی ۹ پلاس بهترین فروش ممکن را از نظر تعداد در کشور‌های چین، فرانسه، فنلاند و بریتانیا تجربه کرده است. نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار هواوی باعث شده تا این کمپانی چینی به عنوان سومین تولیدکنننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان مطرح باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات