اپل واچ 2 اواخر سال 2016 رونمایی خواهد شد‍

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شماری از گمانه‌ها حکایت از این داشت که اپل نسل جدید ساعت هوشمند خود را در جریان مراسمی که در ماه مارس برگزار کرد، رونمایی می‌کند، اما با توجه به عدم معرفی اپل واچ ۲ در روزهای واپسین زمستان، حال شنیده‌ها، روزهای پایانی سال جاری میلادی را به عنوان زمان معرفی این ساعت هوشمند مطرح می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از علاقمندان انتظار داشتند تا اپل نسل جدید ساعت هوشمند خود را در جریان برگزاری مراسم ماه مارس خود، رونمایی کند، اما این چنین نشد تا همچنان شاهد انتشار شایعاتی در خصوص ویژگی‌ها و البته زمان رونمایی از اپل واچ ۲ باشیم. حال شایعاتی منتشر شده که زمان معرفی اپل واچ ۲ را به واپسین روزهای سال جاری میلادی یا اواخر پاییز موکول کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط دیجی تایمز، اپل در حال گردآوری تراشه‌ها و ماژول‌هایی است که در نسل جدید ساعت هوشمند خود مورد استفاده قرار خواهد داد. شنیده‌ها گویای این موضوع است که تولیدکنندگان، سه ماهه‌ی سوم سال جاری یا تابستان پیش رو را به عنوان زمان تحویل ماژول‌های درخواستی تعیین کرده‌‌اند. با توجه به آماده‌سازی ماژول‌های مورد نیاز در سه ماهه‌ی سوم، باید زمان تولید انبوه و اسمبل کردن اپل واچ ۲ را باید در پاییز ۲۰۱۶ بدانیم.

شنیده‌ها گویای این است که اپل در مورد زمان تحویل ماژول‌های مورد نیاز برای اپل واچ ۲، رویکردی بسیار سخت‌گیرانه در پیش گرفته تا بتواند در برابر تقاضای بازار بی هیچ مشکلی به عرضه‌ی محصول بپردازد. این در حالی است که به نظر می‌رسد فروش اپل واچ نسل اولی آنچنان که باید براساس پیش‌بینی‌های اپل پیش نرفته، هرچند آمار و ارقام ارائه شده نشان از این دارد که اپل با وجود نرسیدن به اهداف خود، همچنان به عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی ساعت‌های هوشمند مطرح است.

با توجه به شایعات موجود، انتظار می‌رود اپل تا پایان سال جاری میلادی دو مراسم را برای رونمایی از نسل جدید محصولات خود رونمایی کند. یکی از این مراسم‌ها در ماه سپتامبر برای معرفی نسل جدید آیفون‌های این کمپانی برگزار خواهد شد. مراسم بعدی را نیز باید برای رونمایی از نسل جدید تبلت‌ها و همچنین مک بوک پرویی خواند که براساس شایعات با تحولات گسترده‌ای همراه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات