جنرال موتورز کانادا ۷۰۰ متخصص فناوری خودران استخدام می‌کند

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در راستای گسترش توانایی تولید خودروهای خودران، جنرال موتورز بیش از ۷۰۰ مهندس جدید را در نمایندگی خود در ایالت انتاریو کانادا استخدام می‌کند. با این استخدام‌های جدید تعداد مهندسین این نمایندگی به بیش از ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و به زودی قرار است برای راحتی کارکنان خود یک مرکز دیگر نیز در این منطقه تاسیس کند.
تبلیغات

مهندسین جدید جنرال موتورز در مرکز این شرکت در اناریو کانادا، وظیفه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزارهای خودران و الگوریتم‌های هدایت خودرو را به عهده خواهند داشت. علاوه بر آن، افزایش امنیت، بهبود دینامیک خودرو و همچنین توسعه‌ی سیستم‌های سرگرمی و ارتباطی خودرو نیز از مسائلی است که در آینده به آن‌ها خواهند پرداخت. جنرال‌موتورز با بهبود در ابعاد مختلف قصد دارد خودروهای خودران امن، هوشمند و با قابلیت‌ اتصال بالا را به بازار عرضه کند.

مارک روس، مدیر بخش توسعه بین‌المللی این شرکت، درمورد انتخاب کشور کانادا به عنوان بستر توسعه‌ها گفت:

کانادا کشوری است که ظرفیت‌های بالایی در خلاقیت دارد. علاوه بر این دانشگاه‌های این کشور به همراه استعداد اثبات شده‌ی این منطقه، محیط بی‌نظیری را برای استارتاپ‌ها وعرضه‌کنندگان خلاق فراهم آورده است.
خودران

فعالیت‌های جدید جنرال‌موتورز در کانادا تنها محدود به این نمی‌شود و قرار است مرکز توسعه‌ی نرم‌افزار نیز در شهر مارکهام ایالت انتاریو تاسیس شود. جنرال‌موتورز در کنار تاسیس این مرکز، ۷.۸ میلیون دلار نیز در مرکز آزمایش‌های هوای سرد این شرکت در کاپوسکاسینگ انتاریو سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

کاتلین وین، استاندار انتاریو، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است:

انتخاب انتاریو برای سرمایه‌گذاری و تولید خودرو‌های نسل بعد در این منطقه توسط جنرال موتورز، نشان‌ از اعتماد این شرکت به کارگران توانای این منطقه دارد. این موضوع همچنین نشان‌گر این امر است که انتاریو توانایی تبدیل به تولیدات خلاقانه را دارد. دولت کانادا با گرمی از این اقدام جنرال‌موتورز استقبال می‌کند.

نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو، در این باره گفت:

من مدیرعامل جنرال‌موتورز را در نشست جهانی اقتصاد ملاقات کردم و میان ما صحبت‌هایی درباره سرمایه‌گذاری در کانادا انجام گرفت. به جنرال‌موتورز برای انتخاب کانادا به عنوان قطب اصلی فعالیت‌های خود در زمنیه توسعه نرم‌افزارهای پیشرفته صنعت خودرو تبریک می‌گویم.

یکی از دلایل توجه جنرال موتورز به انتاریو قوانین محلی این ایالت است که اجازه‌ی تردد و آزمایش خودروهای خودران در مسیرهای عمومی را می‌دهد. هم‌اکنون ۲۵۰ مهندس در مرکز مهندسی اشاوا برای جنرال‌موتورز کار می‌کنند. در ایالات متحده نیز تنها چند ایالت کالیفرنیا، میشیگان و تگزاس اجازه‌ی آزمایش میدانی خودروهای هوشمند و خودران را به تولیدکنندگان می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات