اپل قابلیت نمایش متنِ پیام صوتی را به iOS 10 اضافه کرد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل دقایقی قبل از iOS 10 نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایل خود رونمایی کرد. یکی از قابلیت‌های جدید این سیستم‌عامل امکان تبدیل پیام صوتی به متن و نمایش آن به کاربر است؛ تا پیش از گوش دادن به پیام در باره‌ی محتوای آن مطلع شود. همراه زومیت شوید.
تبلیغات

همانطور که در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس WWDC اپل مشاهده کردید، اپل iOS 10 را با چندین قابلیت جدید رونمایی کرد و وعده‌ی انتشار آن را در پاییز داد. یکی از قابلیت‌های جدید iOS 10 امکان تبدیل پیام صوتی به متن است. به این ترتیب نیازی نیست تا تمام پیام‌های صوتی خود را یک به یک گوش کنید و می‌توانید بدون گوش دادن به آن‌ها بخشی از متن داخل آن‌ها را مشاهده کرده و مواردی که مدنظرتان است را گوش کنید. از این طریق به سادگی می‌توان متوجه‌ی پیام‌های اسپم نیز شد.

پیش از این در ماه آگوست، شایعات مربوط به این قابلیت پخش شد و حالا امروز اپل رسما از آن رونمایی کرد. سیری وظیفه‌ی تبدیل صدا به متن را برعهده دارد. سیری بخش بزرگی از کنفرانس امروز WWDC اپل بود و قرار است دستیار صوتی اپل در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های بسیاری مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر قابلیت تبدیل پیام صوتی به متنی، اپل سیستم جدیدی را برای جلوگیری از پیغام‌های اسپم معرفی کرد و همچنین پشتیبانی آیفون از VoIP را برای اتصال آیفون به سیسکو اضافه کرد. 

برای اطلاع از کلیه‌ی مطالب مرتبط با کنفرانس اپل به صفحه‌ی اختصاصی WWDC 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات