تماشا کنید: سه ویدیو جدید از گوگل تانگو و گوشی فب 2 پرو لنوو

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چند سال پیش بود که گوگل از پروژه تانگو رونمایی کرد. حال پس از مدتی وقفه که در مورد این پروژه هیچ خبر خاصی منتشر نشده بود و همزمان با معرفی گوشی PHAB2 Pro لنوو، گوگل سه ویدیو جدید منتشر کرده و به معرفی این پلفترم پرداخته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل سه ویدیو جدید منتشر کرده که در آن‌ها به قابلیت‌های پلتفرم تانگو که پیش‌تر با نام پروژه تانگو شناخته می‌شد اشاره می‌شود. اکنون به مدت دو سال است که این پروژه فعالیت خود را آغاز کرده، اما هفته گذشته بود که اولین گوشی‌هوشمند سازگار با تانگو به نام Phab 2 Pro توسط لنوو معرفی شد.

بازی‌های ساده واقعیت افزوده پیش از این نیز در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیمبین و نینتندو 3DS ارائه شده بود. سوالات زیادی در مورد تانگو مطرح است، اما برای اینکه افراد بیشتر با این پلتفرم آشنا شوند اقدام به انتشار چند ویدیو بسیار مناسب کرده است.

دستگاه‌هایی که بر اساس پلتفرم تانگو ساخته می‌شوند، مجهز به تعداد بسیار زیادی سنسور برای اسکن محیط اطراف هستند. در واقع به منظور ایجاد ترکیب تصاویر واقعی اطراف و محتوای دیجیتال بر روی صفحه نمایش دستگاه، باید دوربین‌های مختلف و سنسورهای زیادی به منظور بررسی محیط و... به کار گرفته شوند. به منظور درک بهتر و بیشتر از این پلتفرم پیشنهاد می‌کنیم خودتان ویدیوهای جدید گوگل را تماشا کنید.

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

نظر شما در مورد این پلتفرم چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات