تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از شایعات مک بوک پرو ۲۰۱۶

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما منتظریم تا مدل جدید مک‌بوک پرو را با طراحی جدید مشاهده کنیم. شایعات درباره این لپ‌تاپ در ماه‌های اخیر بسیار شدت گرفته‌اند و احتمالا به زودی مک‌بوک پرو را که به نوار قابل لمس LED مجهز شده خواهیم دید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طرح‌های مفهومی جالبی که می‌تواند شامل یک نوآوری جالب برای لپ‌تاپ‌ها باشند در تصاویر یا ویدیو‌های مختلفی منتشر شده‌اند که قصد دارند ما را بیشتر با مفهوم نوار LED لمسی در محل صفحه کلید‌ لپ‌تاپ‌ها آشنا کنند.

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش تصاویری مفهومی از مک‌بوک پرو به شما نشان دادیم که این لپ‌تاپ را با نوار LED لمسی برای دسترسی سریع‌تر به میان‌بر‌ها، سیری و موارد دیگر نشان می‌داد. اکنون می‌خواهیم ویدیویی را به شما نشان دهیم که سال ۲۰۱۴ برای تغییراتی که حالا شایعاتشان را می‌شنویم ساخته شده بود.

لوکاس میجر در ماه سپتامبر ۲۰۱۴ ویدیویی که از مک‌بوک مفهومی با نوار لمسی حساس در محل کیبورد ساخته بود را برای اپل فرستاده است. اکنون این ویدیو بار دیگر بحث‌ها درباره‌ی مک‌بوک پرو با نوار لمسی را افزایش داده است.

میجر نام این ایده را iKeys گذاشته و با حذف نوار دکمه‌های فیزیکی میان‌بر در بالای نوار شماره‌ها، نواری لمسی قرار داده که می‌تواند میان‌بر‌های مختلف را در هر برنامه‌ای که قرار دارید به شما نشان دهد تا سریع‌تر به بخش‌های مختلف برنامه دسترسی پیدا کنید. موارد دیگری مانند میان‌بر‌های کنترل موسیقی، وضعیت دانلود فایل‌ها، اعلانیه‌های جدید و موارد دیگر نیز در این نوار لمسی قابل مشاهده هستند.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات