قیمت موتو Z و موتو Z force موتورولا در چین فاش شد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
چند روزی است که موتورولا دو گوشی موتو زد و موتو زد فورس را معرفی کرده است. تا کنون اخباری از قیمت این گوشی‌ها در دسترس نبود. اکنون قیمت این دو گوشی در چین فاش شده است. در ادامه با زومیت هراه باشید.
تبلیغات

به تازگی موتورولا دو گوشی پرچمدار از سری جدید موتو زد با نام‌های موتو زد و موتو زد فورس را معرفی کرده است. هر دو گوشی قدرتمند هستند اما ویژگی اصلی آن‌ها طراحی ماژولار است که از طریق آن می‌توانید ماژول‌های کاربردی مانند ماژول پروژکتور، ماژول دوربین و حتی ماژول باتری را به پشت گوشی وصل کرده و از آن استفاده کنید. متأسفانه موتورولا در زمان معرفی این دو گوشی، اطلاعاتی را در رابطه با قیمت آن‌ها اعلام نکرد. اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی رسانه‌ی چینی، اکنون قیمت این گوشی‌ها را در چین می‌دانیم.

موتو Z

بر اساس گزارش‌ها، مدیر گروه کسب‌و‌کار لنوو، Chen Xudong اعلام کرده که موتو زد در ماه سپتامبر امسال (شهریور ۱۳۹۵) با قیمت ۳۰۰۰ یوان (۴۵۵ دلار) در چین عرضه می‌‌شود. گوشی موتو زد فورس که مشخصات سخت‌افزاری بهتری دارد، با قیمت ۵۲۹۹ یوان (۸۰۴ دلار) عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها هنوز به شکل رسمی اعلام نشده‌اند بنابراین باید منتظر اعلام رسمی این قیمت‌ها از سوی کمپانی موتورولا باشیم.

گوشی موتو زد با پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگا‌‌بایت رم در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگا‌بایت عرضه خواهد شد. حافظه این گوشی از طریق کارت‌های میکرو اس‌دی قابل ارتقاء است. این گوشی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ کواد اچ‌دی آمولد بهره می‌برد. دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسل موتو زد با f/1.8، لرزشگیر اپتیکال، فلش دو‌گانه و فوکوس لیزری در پشت گوشی قرار گرفته است. دوربین جلوی این گوشی، ۵ مگا‌پیکسل و دارای فلش سلفی است. موتو زد بسیار باریک است و فقط ۵.۲ میلی‌متر ضخامت دارد. باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی جدید موتورولا از فناوری شارژ سریع توربو پاور موتورولا بهره می‌برد.

موتو Z

گوشی موتو زد فورس از پردازنده، رم و نسخه‌های مختلف حافظه داخلی یکسان با موتو زد استفاده می‌کند. صفحه نمایش این گوشی نیز ۵.۵ اینچ کواد اچ‌دی است اما از تکنولوژی Shatter Shield بهره می‌برد. دوربین اصلی ۲۱ مگا‌پیکسل این گوشی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری عرضه می‌شود. باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی موتو زد فورس با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع توربو پاور موتورولا، در زمان ۱۵ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

هر دو گوشی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره نمی‌برند، بنابراین کاربران باید از هدفون‌های با قابلیت پشتیبانی از یو‌اس‌بی نوع سی استفاده کنند. همچنین یک اتصال ۱۶ پین در پشت گوشی برای متصل‌کردن ماژول‌ها به گوشی قرار دارد.

نظر شما در رابطه با این دو گوشی چیست؟ آیا طراحی گوشی جدید موتورولا را می‌پسندید؟ امکانات ماژولار این گوشی را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات