آنر 5A هواوی رسما معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 617 و قیمت ۱۰۶ دلار

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی امروز گوشی جدیدی با نام آنر 5A را که در دو نسخه یکی مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای کرین ۶۲۰ و دیگری مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ است معرفی کرد. نکته‌ی جالب در مورد این دو نسخه از گوشی قیمت ۱۰۶ و ۱۲۱ دلاری است که هواوی به ترتیب برای این دو در نظر گرفته است.
تبلیغات

هواوی امروز گوشی آنر 5A را معرفی کرد. این گوشی در دو نسخه‌ی مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای کرین ۶۲۰ و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ معرفی شده است. 

ابعاد این گوشی ۱۵۴.۳ در ۷۷.۱ در ۸.۴۵ میلی‌متر است و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آن رزولوشن اچ‌دی دارد. این پنل دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه بوده و کنتراست آن ۱ به ۱۰۰۰ است. همچنین این پنل از پوشش شیشه آلومینیوم- سیلیکون نیز بهره می‌برد تا در مقابل خط و خش مقاوم باشد.

آنر 5A دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربین ثانویه‌ی آن حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. همچنین باتری این گوشی ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

این گوشی از ۲۷ خرداد با قیمت ۱۰۶ دلار برای نسخه‌ی دارای پردازنده کرین ۶۲۰ و قیمت ۱۲۱ دلار برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ آماده‌ی فروش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات