بازی موبایل Crashing Season؛ دفاع از حیوانات و حیات وحش

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
Crashing Season یکی از بازی‌های جدید و جذاب اندروید و آیفون است که در آن در نقش حیواناتی خواهید بود که باید از خود و حیات وحش دفاع کنند. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

حقایق تلخ شکار و سواستفاده‌های تجاری از حیوانات و حیات وحش به دنیای بازی‌ها هم کشیده شده و باعث ساخته شدن یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی با عنوان Crashing Season شده است. در این بازی شکارچیان به دنبال شکار حیوانات و غارت منابع جنگل آمده‌اند و شما در نقش حیوانات جنگل باید با نابود کردن آن‌ها، از منافع و آینده‌ی جنگل دفاع کنید. کنترل بازی بسیار ساده و بی‌نقص طراحی شده است و شما باید در نقش حیوانات مختلف و با هجوم بردن به سمت شکارچی‌ها آن‌ها را از بین ببرید. در Crashing Season می‌توانید در نقش یک خرس، روباه یا حیوانات دیگر ظاهر شوید و به مبارزه با دشمنان بپردازید که هر کدام دارای قدرت‌های مخصوصی خواهند بود. قدرت‌های این حیوانات (که در طول بازی قادر به خرید و آزادسازی آن‌ها خواهید بود) قابلیت ارتقا دادن را دارند و می‌توانید با خرج امتیازها قدرت آن‌ها را بیش از پیش کنید. ضمن آنکه ظاهر هر حیوان نیز قابل شخصی‌سازی خواهد بود تا حیوانات خود را با ظاهر دلخواه خود به جنگ با دشمنان بفرستید. 

Crashing Season در سبک سه‌بعدی طراحی شده و شما از دوربین زاویه داری که از بالا در حال فیلمبرداری است بازی را نظاره خواهید کرد. گرافیک بازی به قدری چشم نواز و عالی طراحی شده است که مطمئنا از انجام آن لذت خواهید برد و کودکان نیز مجذوب این محیط رنگارنگ خواهند شد. طراحی شکارچی‌ها، حیوانات بازی، محیط جنگل و‌... همگی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و از همان ورود اول، نوید یک بازی بی‌نقص و تاحدودی طنزآمیز را به شما خواهد داد. موسیقی متن بازی نیز به هرچه بیشتر شدن جنبه‌ی طنز بازی کمک بسیاری کرده است به طوری که باوجود خشونت ظاهری بازی و وجود ماموریت‌هایی همچون نابود کردن شکارچی‌ها، همچنان می‌توان گفت بخش طنز بازی را احساس کرد.

این بازی به دلایلی همچون خشونت‌های کمرنگی که در مبارزه با شکارچیان و نابود کردن آن‌ها وجود دارد رده بندی سنی +۷ سال را دریافت کرده است و از همین رو بهتر است که به کودکان زیر ۷ سال اجازه‌ی بازی کردن Crashing Season را ندهید. امکان رقابت آنلاین با کاربران دیگر در سرتاسر دنیا نیز در بازی تعبیه شده است. این بازی با حجم ۷ مگابایت برای اندروید و ۸ مگابایت برای آیفون منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۸ و ۹ این دو پلت‌فرم نیاز خواهد داشت. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Crashing Season روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات