تماشا کنید: پاسخ سیری احتمال اضافه شدن این دستیار صوتی به OS X را افزایش داد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید اپل تاکنون همراه شدن سیستم عامل OS X با دستیار صوتی هوشمند سیری را تایید نکرده باشد، اما شواهد امر روز به روز احتمال تحقق این موضوع را بیش از پیش افزایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با وجود انتشار شایعات مختلف در ماه‌های اخیر مبنی بر اضافه شدن دستیار صوتی هوشمند سیری به سیستم عامل OS X اپل، این کمپانی اشاره‌ای به صحت این موضوع نکرده است، البته شواهد یافته شده توسط متخصصان و کاربران، روز به روز احتمال اضافه شدن سیری به OS X را بیش از پیش محتمل‌تر می‌کند. برای مثال می‌توان به برایان روئمله اشاره کرد که دستور صوتی open setting in the window را برای اجرا توسط سیری روی آیفون اپل صادر کرده است، حال آنکه پاسخ سیری به این خواسته بسیار جالب توجه بوده است. سیری در پاسخ درخواست مورد نظر به این موضوع اشاره کرده که موفق به یافتن اپلیکشن Finder نشده است. Finder یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سیستم عامل OS X اپل است.

با توجه به اینکه اپل نسخه‌ی جدید یا بروزرسانی سیستم عامل OS X را در پاییز منتشر می‌کند، از این‌رو باید برای اطمینان از همراه شدن سیری با OS X به انتظار پاییز سال جاری بنشینیم. البته با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری WWDC 2016 یا کنفرانس توسعه دهندگان اپل، شاید شاهد رونمایی و صحبت از این ویژگی در OS X باشیم. برخی از شنید‌‌ه‌ها حکایت از این دارد که اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگانش در روزهای آینده از نسخه‌ای بتای OS X با پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات