تماشا کنید: سیانوژن ۱۳.۱ با سرویس های مایکروسافت ادغام شده است

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آخرین نسخه از سیانوژن با شماره ۱۳.۱ حاوی بروزرسانی مهمی است که می‌تواند ویژگی‌های سرویس‌های مختلف مایکروسافت را به گوشی‌های وان پلاس وان بیاورد. بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

سیانوژن مود حالا در آخرین نسخه‌های خود یکپارچکی زیادی با ویژگی‌های مختلف سرویس‌های مایکروسافت پیدا کرده است. برای مثال شما حالا می‌توانید مستقیم از طریق اپلیکیشن شماره‌گیر دستگاه خود تماس‌های اسکایپ برقرار کنید و از طریق اپلیکیشن ایمیل و شماره‌گیر یادداشتی را در وان نوت برجای بگذارید.

کاربران حاضر در آمریکا می‌توانند از کورتانا برای وان پلاس وان استفاده کنند و سلفی‌هایی را بدون دخالت دستان خود ثبت کنند.  همینطور این دستیار صوتی می‌تواند بدون اینکه حتی قبل دستگاه را باز کنید، با کمک دستورات صوتی یادآور‌هایی را ثبت کند. مایکروسافت همچنین از این فرصت استفاده کرده تا فناوری Hyperlapse را به این گوشی‌ها بیاورد و به اپلیکیشن دوربین این دستگاه امکان ضبط ویدیو‌های تایم لپس ببخشد.

توییک غیر مایکروسافتی قرار است نمایش آخرین توییت‌ها در صفحه قفل باشد. اگر نگران هستید که توییت‌ها یا کورتانا از طریق صفحه قفل در معرض دید همه قرار گیرند، می‌توانید از تنظیمات سریع دسترسی این موارد را غیرفعال کنید. 

ویدیو زیر را می‌توانید از آخرین ویژگی‌های نسخه ۱۳.۱ سیانوژن مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات