کمپین کلیک مهربان بامیلو با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار در ماه رمضان آغاز به کار کرد

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی بامیلو تصمیم دارد با مشارکت خریداران و تامین کنندگان خود در ماه مبارک رمضان کمپین «کلیک مهربان» را با هدف کمک به کودکان کار و بازمانده از تحصیل شروع کند. در نشستی که پیرامون این موضوع برگزار شد بر اهمیت آموزش و تاثیرگذاری بر آینده بهتر کودکان کار تاکید شد.
تبلیغات

کمپین «کلیک مهربان» را می‌توان نخستین پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت بامیلو دانست که با هدف جلب مشارکت همه ذی‌نفعان بامیلو از جمله خریداران و تامین کنندگان برای حمایت موثر از کودکان کار در رمضان سال ۱۳۹۵ اجرا می‌شود.

در نشست مطبوعاتی که با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار و فروشگاه اینترنتی بامیلو در هتل طوبی برگزار شد، بنی هاشم، رئیس این انجمن و پور پزشک، مدیر عامل حقوقی فروشگاه بامیلو سخنرانی کردند.

پور پزشک، رئیس انجمن حمایت از کودکان کار در طی جلسه بر اهمیت زیاد آموزش برای کودکان کار تاکید کرد و ضمن اشاره به خانواده‌دار بودن بسیاری از کودکان کار تهران حمایت مالی را بخشی از کمکی که می‌توان به کودکانی که مجبور به کار کردن هستند لازم دانست. وی از اولین همکاری اصلی انجمن حمایت از کودکان کار با بامیلو سخن گفت و ابزار امیدواری کرد که تا پایان امسال بتوان شرکت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف مانند بنگاه‌های اقتصادی دیگر نیز به این پروژه‌های مسئولیت اجتماعی بپیوندند.

نشست خبری بامیلو

وی در ادامه صحبت‌های خود پیرامون وظیفه انجمن حمایت از کودکان کار اینطور ادامه داد: 

سال ۱۳۸۱ گروهی تصمیم گرفتند تا در روزهای پایان هفته در کنار کودکان کار دروازه غار حاضر شوند و به آنها درس بیاموزند. اول چند نفر بودند، بعدها شدند صدها نفر. و این قصه ادامه داشته است تا امروز که چهار مرکز انجمن در محله «هرندی»، «بازار»، «خاوران» و «مولوی» تهران و یک مرکز در شهر «بم» از ۸۰۰ کودک کار و تحت آسیب حمایت می‌کند. سوادآموزی به کودکان بازمانده از تحصیل، ارتقای مهارت‌های زندگی و ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی به کودکان و خانواده‌های تحت پوشش و البته توزیع یک وعده غذای گرم روزانه میان کودکان با هدف کاهش سوءتغذیه، فعالیت‌هایی است که در این سال‌ها توسط این انجمن انجام شده است.

سپس پشوتن پورپزشک، مدیرعامل حقوقی بامیلو در جمع خبرنگاران از ۸۰۰ تامین کننده مختلف و فعال بامیلو در کنار ۳۰۰ کارمند این مجموعه یاد کرد و پشتیبانی از انجمن حمایت از کودکان کار را همتراز با پشتیبانی از محیط‌های کارآفرینی دانست.

وی در ادامه صحبت‌های خود از بسته‌های ۲۰ هزارتومانی که بر روی سایت بامیلو برای حمایت مردمی قرار دارد خبر داد و برای مثال شیوه کمک را متشکل از ۱۰ هزار تومان کمک مشتریان و ۱۰ هزار تومان کمک بامیلو عنوان کرد. در واقع در این کمپین، فروشگاه اینترنتی بامیلو برابر با هر ریال کمکی که از سوی مشتریان انجام می‌شود، به انجمن حمایت از کودکان کار کمک مالی می‌کند. برای کمک به کودکان کار از طریق فروشگاه اینترنتی بامیلو نیاز به خرید هیچ محصولی نیست و به صورت مستقیم می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه کمک مالی خود را به کودکان کار ارسال کنید.

همچنین پور پزشک خبر داد که با مشارکت و حمایت بیشتر مخاطبان در کمپین «کلیک مهربان»، بامیلو نیز سطح مشارکت مالی خود را افزایش داده و خود را موظف می‌داند تا منابع مالی بیشتری را به این انجمن اهدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات