تیزر منتسب به گلکسی نوت 7 اج، استفاده از نمایشگر خمیده در این فبلت را تایید می‌کند

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به اواسط تابستان، گمانه‌ها در خصوص نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ نیز بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند، حال آنکه انتشار تیزری مربوط به این گوشی هوشمند تا حدودی پاسخ شماری از سوالات را داده است، چراکه در تصویر منتشر شده، می‌توان استفاده از نمایشگر خمیده را مشاهده کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتشار تیزری تصویری از گلکسی نوت ۷ سامسونگ تا حدودی شماری از ابهامات در مورد این گوشی هوشمند را برطرف کرده است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از وجود نمایشگری که در طرفین خمیده است، بهره خواهد برد. منبعی که این تصویر را منتشر کرده، خواسته تا نامی از آن منتشر نشود. در صورتی که ماهیت این تصویر جعلی نبوده و واقعیت داشته باشد، پس باید شایعات در خصوص نام گرفتن نسل بعدی فبلت سامسونگ را با عنوان گلکسی نوت ۷ اج چندان نادرست نخواند.

اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که سامسونگ به این دلیل از نام گلکسی نوت ۷ استفاده می‌کند تا سری گلکسی نوت با سری گلکسی اس هماهنگی بیشتری داشته باشد. براساس اطلاعات ارائه شده در صورتی که نسل بعدی فبلت سامسونگ با نام گلکسی نوت ۶ راهی بازار شود، در این صورت تصور عموم این خواهد بود که این محصول در مقایسه با گلکسی اس ۷ یک نسل پایین‌‌تر است، در حالی که این گوشی بعد از گلکسی اس ۷ راهی بازار شده است. همچنین باید به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیز اشاره کرد که چند هفته پس از گلکسی نوت ۷ رونمایی می‌شوند.

همانطور که در گوشه‌ی تصویر نیز مشاهده می‌کنید، عبارت Write on the edge of something Greate قرار دارد که بیش از پیش استفاده از نمایشگر خمیده در این گوشی هوشمند را تایید می‌کند. همچنین باید به احتمال اضافه شدن قابلیت‌های جدید به گلکسی نوت ۷ اج نیز اشاره کرد.

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ اج سامسونگ از وجود نمایشگر سوپر امولد ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۳ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره ببرد. همچنین باید به دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی مشابه آنچه که در گلکسی اس ۷ بکار رفته بود اشاره کرد. سنسور این دوربین دارای دیافرگام f/1.7  خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات