مدیرعامل رایتل: بعد از ترابردپذیری توسعه شبکه رایتل سریع‌تر می‌شود

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل رایتل در گفت‌وگوی اختصاصی با زومیت با بیان اینکه منتظر اعلام زمان شروع ترابردپذیری توسط رگولاتوری، اعلام کرد که توسعه شبکه‌ی رایتل با اجرای ترابردپذیری بیشتر وسریع‌تر می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سید مجید صدری مدیرعامل رایتل در گفت‌وگو  با خبرنگار زومیت  درباره اجرای طرح ترابردپذیری اعلام کرد: «تست‌های ترابردپذیری با موفقیت انجام شده و منتظر تماس رگولاتوری هستیم. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید زمانی را برای آغاز طرح در سه اپراتور اعلام کند.»

صدری درباره‌ی زمان برنامه‌ها و طرح‌های رایتل ویژه‌ی ترابردپذیری شماره تلفن همراه، گفت: «ما آمادگی تجاری ترابردپذیری را داریم اما منتظریم زمان شروع توسط سازمان تنظیم مشخص شود و بعد از آن ما با اعلام طرح‌های خود در خدمت مردم باشیم.»

صدری در پاسخ به سئوال خبرنگار  زومیت در مورد روند توسعه‌ی شبکه‌ی اپراتور سوم بعد از اجرای طرح ترابردپذیری، توضیح داد: «قطعاً ما به توسعه خود ادامه می‌دهیم. دو سال قبل هم که رومینگ ملی اجرا شد، ما توسعه‌ی شبکه خود را ادامه دادیم. همیشه نگاه‌مان به توسعه جدی بوده و هست. بحث ترابردپذیری یک امکان جدیدی هست که فکر کنم باید با اجرای آن توسعه‌ی ما بیشتر و سریع‌تر هم بشود. چرا که وقتی کاربری از اپراتور دیگه‌ای به شبکه‌ی ما می‌آید، قطعاً اگه کیفیت مدنظرش رو از ما دریافت نکند، برای ما بد خواهد شد و دیگر این کاربر به شبکه‌ی ما برنمی‌گردد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات