تجربه‌ کیبورد آیفون و ویندوزموبایل در اندروید با ai.type Keyboard - زوم‌اپ

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ai.type Keyboard یکی از بهترین کیبوردهای موجود در گوشی‌های اندروید است که یک کیبورد زیبا و همه چیز تمام را در اختیار شما قرار خواهد داد. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن ai.type keyboard یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین اپلیکیشن‌های کیبورد در میان کاربران اندرویدی است. این اپلیکیشن در ابتدا از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کرد اما به دلیل برخورداری از پوسته‌های بسیار خاص و جذاب کاربران ایرانی نیز آن را دانلود کرده و از زبان عربی برای تایپ فارسی (بدون حروف گ،چ،پ،ژ) استفاده می‌‌کردند. خوشبختانه در نسخه‌های جدید، زبان فارسی نیز به طور رسمی به ai.type keyboard اضافه شد و همین موضوع توجه کاربران بسیاری که زمانی به خاطر پشتیبانی نشدن این کیبورد از زبان فارسی از نصب آن صرف نظر کرده بودند را دوباره به خود جلب کرد. اما همانطور که گفته شد شاید مهم‌ترین ویژگی این کیبورد را بتوان پوسته‌های جذاب و شبیه‌ساز آن دانست. اگر استفاده از لفظ شبیه‌ساز کنجکاوتان کرد با ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا با این پوسته‌ها آشنا شوید.

کیبوردهای لمسی بسته به برند یا حتی نسخه‌ی اندروید دارای پوسته‌های مختلفی هستند. برای مثال اگر تاکنون با یک گوشی ویندوزموبایل یا آیفون کار کرده باشید حتما متوجه تفاوت‌های بسیار کیبورد آن‌ها با کیبوردهای موجود در اندروید خواهید شد. حتی اگر یک گوشی اندرویدی سونی و سامسونگ را هم کنار یکدیگر قرار دهید شاهد تفاوت چشمگیری در شکل و شمایل کیبوردها خواهید بود. ai.type keyboard دارای یک فروشگاه مجازی از پوسته‌های مختلف است که علاوه بر بخش پوسته‌های مخصوص و متنوع، پوسته‌هایی نیز جهت شبیه‌سازی ظاهر کیبورد دیگر گوشی‌ها در خود جای داده است. برای مثال می‌توانید با انتخاب پوسته‌ی آیفون یا لومیا، یک کیبورد لمسی به طور کاملا مشابه به این دو گوشی را در اختیار داشته باشید. هنگام نگارش این متن از پوسته‌ی ویندوزفون ۸ استفاده کردیم که ظاهری کاملا یکسان با همتای ویندوزی‌اش را به گوشی اندرویدی آورد‌. علاوه بر این قدرت شخصی‌سازی این کیبورد نیز در حد بی‌نهایتی قرار دارد به طوری که هرآنچه فکرش را کنید در ظاهر کیبورد قابل تغییر و ویرایش خواهد بود. این موضوع در کنار امکانات بسیار کاملی همچون حدس لغات، تصحیح خودکار، تایپ به صورت Swipe و ... باعث شده است تا با یکی از کاملترین کیبوردهای اندرویدی مواجه باشیم. برخورداری از هزاران پوسته‌ی رایگان، امکان طراحی پوسته اختصاصی و اشتراک‌گذاری آن با کاربران دیگر، پشتیبانی از اموجی‌ها و امکان پیشنهاد اموجی با توجه به کلمات تایپ شده، امکان تغییر سایز کیبورد و ... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان شخصی‌سازی بسیار بالا
  • دارا بودن پوسته‌های شبیه‌ساز
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان پیشنهاد اموجی بر اساس کلمات

نکات منفی

  • ظاهر فوق‌العاده ضعیف پوسته‌ی پیش‌فرض
  • نیاز به دانلود آنلاین زبان‌های جانبی
  • فعال بودن پیش‌فرض تمام ویژگی‌ها که باعث شلوغی ناخوشایندی در ظاهر کیبورد شده است

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات