لنوو پاداش ۱ میلیون دلاری برای طراحی بهترین ماژول موتو Z در نظر گرفت

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته موتورولا جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود یعنی موتو Z و موتو Z فورس را با ویژگی ماژولار معرفی کرد. این شرکت اعلام کرده است که به ماژولی که از سوی توسعه دهندگان طراحی شود و از دیدگاه متخصصان این شرکت بهترین باشد، ۱ میلیون دلار پاداش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با معرفی موتو Z و موتو Z Force، موتورولا ویژن خود را برای آینده سخت افزاری گوشی‌های هوشمند به نمایش گذاشت. ماژول‌هایی که به راحتی از پشت به گوشی می‌چسبند و قابلیت‌های آن را افزایش می‌دهند.

به این قطعات اصطلاحا Moto Mods گفته می‌شود و ۴ عدد از آن‌ها تا زمان عرضه گوشی‌های جدید موتو Z آماده عرضه خواهند بود. Moto Mods در آینده نیز قابل استفاده هستند برای مثال اگر شما یک تقویت کننده صدای JBL بخرید پول خود را دور نریخته‌اید و اگر گوشی هوشمند خود را عوض کنید و بعدها نسل جدیدی از گوشی‌های موتورولا را بخرید باز هم می‌توانید از این ماٰژول استفاده کنید. با وجود این که این شرکت ایده‌های مفهومی زیادی برای تولید Moto Mods دارد با این حال از توسعه دهندگان دعوت کرده تا برای ساخت Moto Mods به این شرکت بپیوندند. 

کیت توسعه ماژولی نیز بزودی آماده می‌شود و از طریق developer.motorola.com در تابستان قابل خریداری خواهد بود. لنوو مدعی شده است که این کیت همه ابزارهایی که متخصصان لنوو برای توسعه ماژول‌ها استفاده می‌کنند را در اختیار دارد. اگر هم احیانا نیاز به کمک برای اجرای ایده خود داشته باشید، گروه سرمایه و پرورش استعدادهای لنوو (LCIG) مقداری سرمایه در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر ایده شما واقعا خوب باشد حتی از سوی متخصصان لنوو به شما کمک فنی هم خواهد شد.

اما اگر هنوز این‌ها شما را برای شرکت در این چالش مجاب نکرده است باید بگوییم که توسعه دهنده یا شرکتی که بهترین طرح ماژولی را از دید هیئت داوران لنوو تا ماه مارچ سال آینده میلادی ارائه کند، ۱ میلیون دلار پاداش دریافت می‌کند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات