تماشا کنید: از رویا تا واقعیت؛ سپر واقعی کاپیتان آمریکا ساخته شد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر از طرفداران ابرقهرمانان سینمایی هستید مطمئنا کاپیتان آمریکا و سپر جالبش را می‌شناسید. اکنون یکی کانال‌های یوتیوب اقدام به ساخت نمونه‌ای واقعی از این سپر کرده و نتیجه کار او تقریبا مشابه همان سپری است که در فیلم‌های کاپیتان آمریکا دیده‌ایم. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

دنیای ابر قهرمان‌های سینمایی همیشه باعث می‌شود به این موضوع فکر کنیم که چه می‌شد اگر لوازمی که برخی از ابرقهرمان‌ها بکار می‌برند به شکل واقعی هم وجود داشتند. 

کانالی به نام Make It Real در یوتیوب تا کنون ابزارهای برخی از ابرقهرمانان سینمایی را به صورت واقعی ساخته که از جمله می‌توان به طناب پرتابی و کِشنده بت‌من و چنگک ولورین در فیلم مردان ایکس اشاره کرد. اما مطمئنا سپر کاپیتان امریکا با آن ویژگی‌های جذابش وسیله‌ای نیست که هر کسی به فکر ساخت نمونه واقعیش بیفتد و مهم‌تر اینکه مشابه و کاربردی آن را بسازد. در کانال مورد اشاره چند ویدیو از مراحل ساخت سپر کاپیتان آمریکا قرار داده شده و نهاتا ویدیو عملکرد آن پس از ساخت نهایی سپر منتشر شده است. 

در این ویدیو مشاهده می‌شود که سپر یاد شده بخوبی از طریق آهنرباهای بسیار قدرتمند تعبیه شده، به دست شخص سازنده می‌چسبد. همچنین این سپر آنقدر محکم است که با استفاده از آن بلوک‌های سیمانی نیز شکسته می‌شوند و نیز می‌تواند جلوی اصابت برخی شلیک‌ها را بگیرد. قطعا استفاده از چنین سپری لذت بسیار زیادی برای طرفداران مجموعه‌های ابرقهرمانی دارد. ولی اینکه ببینیم نمونه‌ای واقعی از ابزارهای مورد علاقه‌مان ساخته شده نیز خالی از لطف نخواهد بود. شما را به مشاهده این ویدیو جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو

نکته جالب دیگر در مورد کانال یاد شده این است که اخیرا اعلام کرده با حمایت یک اسپانسر قصد دارد لباس مرد آهنی را با قابلیت پرواز کردن بسازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات