با ۱۴ ماژول Moto Mod برای گوشی موتو زد آشنا شوید

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو شب گذشته گوشی‌های ماژولار Moto Z و Moto Z Force را رونمایی کرد. اگر مایل هستید تا با ماژول‌های فعلی این گوشی‌ها آشنا شوید همراه زومیت باشید.
تبلیغات

موتورولا گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس را با پشتیبانی از ماژول‌های خارجی معرفی کرد. این ماژول‌ها از طریق اتصال مغناطیسی و در قالب کیس‌ به گوشی متصل می‌شوند. موتو زد تنها ۵.۲ میلی‌متر ضخامت دارد و این ضخامت آنقدر کم است که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز از گوشی حذف شده است. با این حال اگر ماژولی را به گوشی اضافه کنید ضخامت گوشی به مراتب بیشتر خواهد شد. در ادامه ۱۴ ماژولی که برای این گوشی‌ها از سوی کمپانی‌های مختلف تولید شده است را مشاهده می‌کنید.

ماژول باتری Incipio OFFGRID Power Pack

این ماژول ظرفیت باتری موتو زد را افزایش می‌دهد تا شارژدهی آن تا ۲۲ ساعت بیشتر شود. علاوه بر این قابلیت شارژ بی‌سیم نیز به گوشی اضافه می‌شود.

Moto Z - OFFGRID Power Pack

ماژول JBL SoundBoost

این ماژول صدای اسپیکرهای باکیفیت JBL را به موتو زد اضافه می‌کند. این قاب استند خاصی نیز دارد تا گوشی در حالت مناسب برای گوشی دادن به موسیقی یا تماشای فیلم قرار گیرد. علاوه بر این، باتری داخلی نیز باعث می‌شود تا طول عمر باتری ۱۰ ساعت بیشتر شود.

Moto Z - JBL Speaker

ماژول Instashare Projector

این ماژول یک پروژکتور پیکو را به گوشی موتو زد متصل می‌کند و قادر است تا تصویری به بزرگی ۷۰ اینچ را بر روی دیوار یا پرده پخش کند. این پروژکتور تقریبا از هر زاویه‌ی قادر است تصویر مورد نظر مخاطب را پخش کند.

Moto Z - Projector

ماژول پاور بانک Kate Spade

این ماژول ظرفیت باتری داخلی گوشی را افزایش می‌دهد.

Moto Z - Kate Spade

ماژول TUMI Power Pack

این ماژول نیز ظرفیت باتری را افزایش می‌دهد.

Moto Z - Powerbank

کیس‌های تغییر ظاهر گوشی

علاوه بر ماژول‌های نام برده شده چند قاب نیز برای تغییر ظاهر گوشی موتو زد طراحی شده‌اند که با اتصال آن‌ها نه تنها از گوشی محافظت می‌شود بلکه ظاهر آن نیز تغییر می‌کند.

Moto Z - Styles

هنوز قیمت این ماژول‌ها مشخص نشده است، اما لنوو ادعا می‌کند که ماژول‌های موتو زد قیمت بالایی نخواهند داشت. لنوو می‌گوید ماژول‌ها می‌توانند از سخت‌افزار گوشی استفاده کنند و به همین دلیل نیازی نیست که خیلی از قطعات را داشته باشند. نظر شما در باره‌ی ماژولار بودن گوشی‌های جدید موتورولا چیست؟ این سبک از اتصال ماژول‌ها را می‌پسندید یا روشی که ال‌جی در جی ۵ بکار برده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات