برنامه آزمایشی New Note UX سامسونگ و تغییرات محسوس در رابط کاربری تاچ ویز

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ  قصد با برنامه آزمایشی New Note UX تغییرات اندکی را در رابط کاربری انحصاری خود موسوم به تاچ‌ویز برای دارندگان گلکسی نوت اعمال کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ به تازگی یک برنامه آزمایشی را در کره‌جنوبی و چین برپا کرده که به دارندگان گلکسی نوت اجازه می‌دهد تا رابط کاربری جدید این کمپانی را تست کنند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه آزمایشی New Note UX را در سایر نواحی جهان نیز اجرا خواهد کرد یا خیر. با این وجود بر اساس تبلیغاتی که درباره این برنامه انجام شده، انتظار می‌رود رابط کاربری تغییر یافته سامسونگ در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار گیرد.

جالب اینکه برخی از گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده در این مورد، اعلام کرده‌اند که رابط کاربری جدید ممکن علاوه بر محصولات سری نوت برای سایر محصولات سامسونگ نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ نیز عرضه شود. البته این موضوع همانطور که اشاره شد هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

برنامه آزمایشی New Note UX ظاهرا به طور کامل باعث باز طراحی در رابط کاربری کنونی سامسونگ یعنی تاچ‌ویز نخواهد شد و در عوض در طی این برنامه آزمایشی برخی از قسمت‌های این رابط کاربری دستخوش تغییرات اندکی شده‌اند. از جمله این تغییرات می‌توان به آیکون‌های جدید برای اپلیکیشن‌ها و تغییرات اندک در رنگ کلی تم رابط کاربری سامسونگ اشاره کرد. در ادامه می‌تونید تصاویری از این رابط کاربری جدید تغییر یافته را مشاهده کنید.

New Note UX

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات