فراری MM Speciale 458 رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فراری از نسخه‌‌ی ویژه‌ای از مدل 458 رونمایی کرد که به سفارش یک مشتری بریتانیایی ساخته شده است. این مدل نسبت به ۴۵۸ عادی دارای تغییرات گسترده‌ای در بخش ظاهری و فنی است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت فراری مدلی خاص از سوپراسپرت ۴۵۸ را با نام ۴۵۸ اسپیشیال MM رونمایی کرد. این خودرو به سفارش یکی از مشتریان فراری در بریتانیا ساخته شده است که البته نام سفارش دهنده‌ی آن معلوم نیست. این نسخه‌ی خاص نسبت به ۴۵۸ عادی دارای تغییراتی در بخش فنی و به خصوص در بخش‌های مختلف بدنه، است.

فراری ۴۵۸

در نمای ظاهری نخستین قسمتی که جلب توجه می‌کند رنگ سیاه ستون A است. این رنگ آمیزی سبب شده تا گرافیک شیشه‌های جانبی و جلو بصورتی یکدست به نظر بیاید و این حس را القا کند که با یک شیشه‌ی یک تکه طرف هستیم که پیرامون اتاق نصب شده است. شیب تند سقف نیز سبب شده تا MM کاملا ظاهری متفاوت از نسخه‌ی استاندارد داشته باشد.

به تمام این بهینه سازی‌ها باید خطوط روی در و ورودی‌های هوای جانبی روی بدنه را نیز افزود که باعث شده نمای نیم روخ این خودرو کمی شبیه به لوتوس Evora باشد.

فراری ۴۵۸

در بخش جلویی خودرو، چراغ‌ها دارای نمای جدیدی هستند و گلگیرهای جدیدی نیز برای خودرو طراحی شده است که روی آن‌ها هیچگونه ورودی هوا وجود ندارد.

در قسمت عقبی هم یک اسپویلر کاملا جدید به چشم می‌خورد که چراغ‌های عقب را در خود جای داده است. گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز تغییرات گسترده‌ای به خود دیده است.

سپرهای 458 Speciale MM نیز کامالا از نو طراحی شده‌اند و طرح اسپویلرها نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. در انتها نیز برای تکمیل کردن نمای ظاهری خودرو، سازنده اقدام به نصب یک نوار سرتاسری به شکل پرچم ایتالیا روی قسمت مرکزی بدنه کرده است.

فراری ۴۵۸

اگرچه فراری هنوز هیچ تصویری از داخل این مدل منتشر نکرده اما گفته می‌شود که این خودرو مجهز به سیستم صوتی جدیدی بوده و در تودوزی اتاق نیز از چرم شکلاتی همراه با دوخت‌ سفید رنگ استفاده شده است. همچنین تریم اجزای کنسول مرکزی نیز به رنگ سفید درآمده است.

فراری هیچ تغییری در بخش فنی 458 Sperciale MM نداده است و همان پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۴.۵ لیتری روی این خودرو به کار رفته که توانایی تولید ۵۹۶ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه با یک جعبه دنده‌ی هفت سرعته‌ی دوبل کلاچ کوپل شده است که نیرو را به محور عقب انتقال می‌دهد.

نظر شما در رابطه با این نسخه‌ی خاص از فراری چیست؟ آیا آن را از نمونه‌ی استاندارد ۴۵۸ زیباتر می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات