اپلیکیشن یونیورسال وایبر برای ویندوز 10‌منتشر شد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید تا گزینه‌ی جدیدی را به عنوان سرویس پیام‌رسان در سیستم عامل ویندوز ۱۰ خود مورد استفاده قرار دهید، پس وایبر یکی از بهترین گزینه‌های موجود است، چراکه این شرکت نسخه‌ی ویندوز ۱۰ پیام‌رسان خود را بصورت عمومی منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که دوست دارید گزینه‌های بیشتری را به عنوان سرویس‌های پیام‌رسان در ویندوز ۱۰ خود اعم از گوشی هوشمند یا پی‌سی استفاده کنید، بهتر است وایبر را نیز در نظر داشته باشید، چراکه این کمپانی نسخه‌ی ویندوز ۱۰ اپلیکیشن خود را بصورت عمومی در اختیار کاربرانش قرار داده است.

پس از آنکه نسخه‌ی ویندوز اپلیکیشن وایبر سال گذشته معرفی شد، حال وایبر اعلام کرده که این اپلیکیشن برای کاربران سیستم عامل ویندوز روی پی‌سی و گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است. براساس اطلاعات ارائه شده اپلیکیشن جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل بصورت یک بروزرسانی برای اپلیکیشن وایبر که برای ویندوز ۸.۱ ارائه شده بود، دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

وایبر ماه گذشته این اپلیکیشن را تحت نسخه‌ی بتا برای کاربران موبایل و پی‌سی‌های مبتنی بر ویندوز منتشر کرده بود، اما طبق وعده‌ای که این کمپانی برای عرضه‌ی نسخه‌ی یونیورسال داده بود، حال شاهد انتشار این نسخه از وایبر هستیم. از جمله‌ی ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به رابط کاربری بهبود یافته برای نمایش روی گجت‌های مختلف، سیسم کدگذاری امن‌تر و سایر ویژگی‌ها اشاره کرد.

وایبر برای نمایش قابلیت‌های نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود که برای ویندوز ۱۰ توسعه یافته، ویدیویی را نیز منتشر کرده است.

هرچند شاید وایبر در کشورهای غربی و مخصوصا آمریکای شمالی به اندازه‌ی واتس‌اپ محبوب و پراستفاده نباشد، اما در شماری از کشور‌ها، بسیار کاربردی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات