سن دیسک فلش درایو جدیدی با درگاه USB نوع C، سرعت بیشتر و ظرفیت بالاتر معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سن‌دیسک (SanDisk) از جمله کمپانی‌های نام آشنا در حوزه ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات به شمار می‌رود. این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ از نسل جدید فلش‌درایو خود رونمایی به عمل آورده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی سن‌دیسک یکی از بزرگترین نام‌های تجاری است که در کامپیوتکس ۲۰۱۶ حضور دارد و امسال یک فلش درایو دوگانه جدید را برای این نمایشگاه‌ آماده کرده است. همان طور که در مدل‌های قبلی این محصول نیز دیده بودیم، از یک سمت از طریق یک درگاه USB-A به رایانه متصل می‌شود و  از طرف دیگر یک درگاه یک USB-C دارد که می‌توان از آن به منظور اتصال گوشی‌های هوشمند، تبلت یا وسایل دیگر بهره برد.

علاوه بر اینکه این محصول یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که قصد دارند با خرید فلش درایو امکان استفاده از چندین دستگاه را داشته باشند،  همچنین می‌تواند به منظور انتقال سریع اطلاعات مورد استفاد قرار گیرد. حال در مدل جدید معرفی شده در کامپیوتکس ۲۰۱۶ سرعت انتقال داده‌ها و ظرفیت ذخیره‌سازی افزایش یافته است. به دلیل استفاده از USB 3.1 سرعت نوشتن اطلاعات نیز بر روی این فلش جدید افزایش یافته است. این محصول در مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود و برای کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بالایی دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

sandisk flash drive

مدل ۱۶ گیگابایتی فلش درایو دوگانه جدید سن‌دیسک ۱۹.۹۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۶۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شد‌ه‌اند. همانطور که احتمالا انتظار دارید، این محصول توسط سایت‌های خرده‌فروشی نظیر آمازون به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد فلش درایو جدید سن‌دیسک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات