آیفون سال 2017 به موتوری قوی برای بهبود کارایی لمس سه بعدی مجهز می‌شود

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون سال ۲۰۱۷ که در سالگرد ۱۰ سالگی تولید این گوشی هوشمند عرضه می‌شود، احتمالا یکی از انقلابی‌ترین محصولات اپل باشد. یکی از امکاناتی که کارشناسان برای این گجت پیش‌بینی می‌کنند، وجود سیستم و موتور لمسی پربازده است که می‌تواند امکانات لمسی متفاوت و پیچیده در دستگاه ایجاد کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد دوره‌ی بروزرسانی‌های اساسی در آیفون‌های خود را سه ساله کند. با توجه به این خبر، کارشناسان بر این باورند که آیفون سال ۲۰۱۷ می‌تواند یکی از انقلابی‌ترین آیفون‌های این شرکت باشد. تا کنون امکانات مختلفی برای این گوشی پیش‌بینی شده است. به تازگی یک منبع ژاپنی اعلام کرده که سیستم لمسی پیشرفته، می‌تواند یکی از امکانات مفید آیفون ۲۰۱۷ باشد.

منبع منتشر کننده‌ی این خبر، جزئیات زیادی از حدس و گمان های خود منتشر نکرده اما نکته‌ای که می‌توان پیش‌بینی کرد این است که آیفون سال ۲۰۱۷ مجهز به سیستم لمسی پیشرفته‌تری باشد که علاوه بر بهبود فناوری تاچ سه‌بعدی، قابلیت‌های بیشتری در زمینه‌ی ارتباط‌ با صفحه‌نمایش و ایجاد پاسخ‌های لرزشی داشته باشد.

برخی از امکانات دیگری که برای آیفون ۲۰۱۷ (که احتمالا آیفون ۸ نام خواهد داشت) پیش‌بینی شده‌، شامل صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ی OLED، پوشش شیشه‌ای دورتادور، شارژ بی‌سیم و حذف دکمه‌ی هوم است. گفته می‌شود به احتمال زیاد اپل نام تجاری آیفون ۷ اس را نیز حذف خواهد کرد.

اگر شایعات در مورد حذف دکمه‌ی هوم و یکپارچه کردن حسگر اثر انگشت با صفحه‌نمایش صحیح باشد، اپل باید سیستم پاسخ لرزشی جدیدی در کنار موتور لمسی خود استفاده کند تا فشار دادن دکمه‌ی هوم و هم‌چنین، دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور که ممکن است در طراحی جدید حذف شوند را برای کاربر شبیه‌سازی کند.

به هر حال هنوز تا عرضه‌ی این محصول اپل زمان زیادی باقی است و در حال حاضر بیشتر توجه کاربران و کارشناسان به آیفون ۲۰۱۶ است که آیفون ۷ نام خواهد داشت. طراحی شبیه به آیفون ۶ اس، مقاومت در برابر آب، حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و بهبود کارایی دوربین و باتری، از امکاناتی هستند که احتمال استفاده از آنها در آیفون ۷ بسیار بالا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات