حافظه های خوش آب و رنگ G.Skill از سری Trident Z معرفی شدند

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی G.Skill تولیدکننده‌ی حافظه و لوازم جانبی گیمینگ، اقدام به معرفی ۵ طرح جدید از سری حافظه های محبوب و حرفه‌ای Trident Z کرده است. با زومیت همراه شوید تا با محصولات جدید جی اسکیل آشنا شویم.
تبلیغات

Trident Z بالا ترین رده‌ی سری حافظه‌های G.Skill به شمار می‌رود و انتخابی مناسب برای کاربردهای حرفه‌ای اورکلاکینگ و گیمینگ است. اکنون طرح‌های جدیدی نیز به این سری اضافه شده‌اند تا از نظر هماهنگی ظاهری با دیگر قطعات سیستم نیز نگرانی‌ای وجود نداشته باشد.

سری Trident Z را با بدنه‌ی آلومینیومی نقره‌ای و مشکی با یک نوار قرمز رنگ در بالای آن می‌شناسیم. هم‌اکنون در کنار این طرح کلاسیک، ۵ طرح جدید نیز معرفی شده‌اند که شامل بدنه‌ی مشکی آلومینیومی با نوار زرد، نارنجی یا سفید و بدنه‌ی نقره‌ای با نوار مشکی یا سفید می‌شوند.

حافظه رم G.Skill سری Trident Z
حافظه رم G.Skill سری Trident Z

امروزه با فراگیر شدن مادینگ کیس‌ها و توجه هر چه بیشتر به ظاهر قطعات درون کیس‌های شیشه‌ای، انتخاب قطعاتی که علاوه بر هماهنگی با سایر قطعات از نظر سخت‌افزاری و دارا بودن عملکرد مناسب، ظاهری هماهنگ با دیگر قطعات نیز داشته باشند، از اهمیتی روز افزون برخوردار است. حافظه‌های جدید Trident Z بهترین عملکرد سخت‌افزاری همزمان با زیبایی بی‌نظیر را در ترکیب X99 یا Z170 شما فراهم خواهند نمود.

حافظه‌های جدید G.Skill سری Trident Z در ابتدا با مشخصات زیر عرضه خواهند شد.

حافظه رم G.Skill سری Trident Z

نظر شما در رابطه با این حافظه‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات