تلفن هوشمند Meizu Pro 6 با پردازنده اکسینوس 8890 رویت شد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی یک اسکرین‌شات از تلفن‌هوشمند Meizu Pro 6 در اینترنت منتشر شده که با توجه به آن، گوشی‌هوشمند یاد شده از پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ بهره می‌برد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی Meizu در ماه آوریل پرچمدار جدید خود موسوم به Meizu Pro 6 را معرفی و بازخوردهای مختلفی را از هوادارانش در سراسر جهان دریافت کرد. برخی به دلیل طراحی جدید و قیمت پایین این محصول دید مثبتی به آن داشتند ولی برخی دیگر نسبت به استفاده از پردازنده Helio X25 انتقادهایی به این گوشی‌هوشمند وارد کردند. با توجه به اینکه اخیرا شرکت LeEco تلفن هوشمند Le 2 Pro که از پردازنده‌ای مشابه با پرچمدار جدید Meizu بهره می‌برد را با قیمت ۲۳۲ دلار معرفی کرده، از نظر قیمتی، Pro 6 یک انتخاب گران‌تر به حساب می‌آید. پرچمدار Meizu با قیمت ۳۸۴ دلار عرضه شده که ۱۵۰ دلار نسبت به موبایل هوشمند Le 2 Pro گران‌تر است ولی در عین حال همانطور که اشاره کردیم از پردازنده‌ای مشابه بهره می‌برد.

pro 6

اما به نظر می‌رسد تلفن هوشمند Pro 6 قرار است در یک مدل دیگر نیز تولید شود که شاید این اقدام باعث شود محصول مورد اشاره در رده برترین تلفن‌های هوشمند پرچمدار کنونی بازار جای گیرد. بر اساس اسکرین‌شاتی که به تازگی در اینترنت منشتر شده، ظاهرا پرچمدار Meizu Pro 6 با پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ نیز تولید خواهد شد. با توجه به این موضوع که دو شرکت سامسونگ و Meizu از قبل با یکدیگر رابطه خوبی داشته‌اند، احتمال دارد که این کمپانی چینی از بهترین چیپست‌ پردازشی حال حاضر ساخت شرکت سامسونگ یعنی  Exynos 8890 در گوشی هوشمند Pro 6 استفاده کند. از دیگر ویژگی‌های اعلام شده از این مدل جدید می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی، وزن ۱۶۰ گرمی و اندروید ۶ مارشمالو اشاره کرد.

اگر Meizu واقعا در حال کار روی مدلی از گوشی Pr0 6 با پردازنده اکسینوس باشد، می‌توانیم شاهد یک ارتقای اساسی دیگر در استفاده از استاندارد UFS 2.0 باشیم. مدل کنونی گوشی هوشمند مورد بحث از استاندارد ذخیره‌سازی eMMC 5.1 بهره می‌برد چراکه پردازنده‌های Mediatek Helio X20 / X25 از استاندارد UFS 2.0 پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین با استفاده از چیپ ساخت سامسونگ، Meizu می‌تواند به راحتی حافظه‌های مورد استفاده خود را با استاندارد جدید و سریع‌تر UFS 2.0 ارائه دهد.

متاسفانه این اطلاعات فقط بر اساس تصویری که به صورت آنلاین لو رفته، به دست آمده است و هیچ کدام از مسئولان دو شرکت آن را تایید یا رد نکرده‌اند. در هر حال قطعا بسیاری از کاربران بدشان نمی‌آید که در سال جاری نسخه اکسینوسی تلفن هوشمند Pro 6 را نیز ببینید چراکه در این صورت قدرت پردازشی این محصول قطعا بیشتر خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا واقعا Meizu قصد تولید مدل اکسینوسی Pro 6 را دارد؟ در این صورت آیا قیمت این محصول ثابت خواهند ماند؟ لطفا نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات