تصاویر فبلت شیائومی مکس با کیفیت اچ‌دی منتشر شد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تا روز ۱۰ می و زمان معرفی محصول جدید شیائومی تنها دو روز باقی مانده است. قرار است شیائومی به زودی از فبلت خود به نام مکس رونمایی کند. امروز مدیرعامل این کمپانی چینی چند تصویر اچ‌دی از این فبلت منتشر کرده است.
تبلیغات

شیائومی مکس، محصول جدید این کمپانی چینی است که دو روز دیگر معرفی می‌شود. امروز لی جون، مدیر عامل شیائومی تصاویری زیبا از شیائومی مکس را با کیفیت اچ‌دی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرد که برای اولین بار می‌توان ظاهر جلوی دستگاه را مشاهده کرد.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده شیائومی مکس به یک نمایشر ۶.۴ اینچی مجهز خوهد شد که با این اوصاف در دسته‌ی فبلت‌ها قرار می‌گیرد. این دستگاه از یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۰، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۶ در کنار رابط کاربری MIUI 8 بهره می‌برد. شیائومی مکس در دو نسخه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به ترتیب با رم ۲ و ۳ گیگابایت به فروش خواهد رسید.

گفته می‌شود شیائومی برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلار را برای فبلت جدید خود در نظر گرفته که می‌تواند مطلوب کاربرانی با بودجه‌ی اقتصادی باشد. دو روز دیگر شیائومی مکس رسما رونمایی می‌شود و نقاط مبهم پیرامون این محصول فاش خواهد شد.

شیائومی مکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات