وبگرد: هر روز مهارت تازه‌ای یاد بگیرید

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید هر روزتان شبیه به روز دیگری نباشد و هر روز به خود افتخار کنید که مهارت تازه‌ای را یاد گرفته‌اید یا در زمینه‌ی خاصی پیشرفت کرده‌اید، وب‌سایت skillshare را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند هر روز مهارت تازه‌ای را به شما یاد دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Skillshare یک جامعه‌ی آموزشی جهانی آنلاین است که کاربران آن می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار، به هزاران مطلب آموزشی آماده شده توسط بهترین و خبره‌ترین مدرسین در حوزه‌های مربوطه دسترسی پیدا کنند. با توجه به اینکه روش‌های سنتی آموزش برای دانش آموزان بسیار خسته‌کننده و طاقت فرسا شده، Skillshare با آموزش‌های کوتاه ولی پروژه‌محور، یادگیری را بسیار آسان و راحت کرده است.

skillshare

Skillshare با تمرکز بر انجام پروژه‌ها توسط دانش‌پذیران، مدت زمان آموزش را به شدت کاهش و سرعت یادگیری را افزایش داده است. این وب‌سایت با دارا بودن بیش از ۳٫۱۰۰٫۰۰۰ عضو، بزرگترین سایت آموزشی محسوب می‌شود.

skillshare

برای شروع استفاده از این وب‌سایت و استفاده از آموزش‌های آن ابتدا باید به آدرس این وب‌سایت مراجعه کنید؛ سپس حساب کاربری برای خود بسازید. اکنون می‌توانید در زمینه‌هایی که دوست دارید آموزش‌ها را به صورت ویدیویی تماشا کنید.

s

همچنین وب‌سایت Skillshare برای دسترسی بهتر به آموزش‌های مختلف، اپلیکیشن مخصوصی برای اندروید و iOS منتشر کرده که البته در حالت رایگان تنها ۳۰ روز می‌توانید از آن استفاده کنید و پس از این ۳۰ روز باید حساب کاربری ویژه این وب‌سایت را به قیمت ۹.۹ دلار خریداری کنید.

برای استفاده از این وبسایت به www.skillshare.com مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات