وبگرد: سخنان قصار سینمایی را گوش دهید

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیالوگ‌های تاثیرگذار و جذاب یا فکر شده زیادی در فیلم‌هایی که تماشا می‌کنیم وجود دارند. برخی اوقات شاید حتی بخاطر دیالوگ‌های یک فیلم بخواهیم آن را دوباره از اول تماشا کنیم تا بیشتر از آن لذت ببریم. امروز وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که در واقع آرشیوی از دیالوگ‌های ماندگار سینما است و امکان دانلود آن‌ها را برای شما فراهم کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در فیلم‌های محبوبمان شاید دیالوگ‌هایی رد و بدل شود که مورد توجه‌مان قرار می‌گیرند، گاهی آرزو می‌کنیم فیلم را دوباره ببنیم تا به آن دیالوگ خاص برسیم و آن را از زبان هنرپیشه بشنویم. اما سایت‌هایی وجود دارند که این کار را بسیار آسان می‌کنند، این سایت‌ها سخنان قصار سینمایی را به تفکیک بازیگر و فیلم، مرتب می‌کنند و شما به سادگی می‌توانید به دیالوگ مورد نظرتان برسید و بعد آن را دانلود کنید! بنابراین دیگر شنیدن صدای اورسون ولز در فیلم همشهری کین در حال گفتن «رز باد» یا شنیدن صدای مارلون براندو در حال دادن پیشنهادی ردنشدنی برای شما دشوار نخواهد بود.

website

سخنرانی‌ها و مونولوگ‌هایی که توسط بازیگرها در فیلم‌های سینمایی گفته می‌شوند، نه‌تنها دست‌کمی از سخنرانی‌های افراد مشهور دنیای سیاست، دانش یا هنر ندارند، بلکه برتری‌هایی هم بر آنها دارند. چه کسی است که سخنرانی اسکار شیندلر را در فیلم فهرست شنیدلر هنگام اعلام پایان جنگ به اسرای یهودی، یا حرف‌های آل پاچینو در فیلم بوی خوش زن یا صحنه رستگاری طلبیدن دانیل پلینویو را در فیلم خون به پا خواهد شد، فراموش کرده باشد!

اگر شما هم دوست دارید تا با کلیپ‌ صدا‌هایی از فیلم‌های مختلف و ماندگار دنیای سینما ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنید و دوباره کلیپ‌های صدایی از فیلم‌های مورد علاقه خود را گوش دهید، وب‌سایت movie-sounds بهترین گزینه است.

برای استفاده از این وبسایت به https://movie-sounds.org/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات