SVR نسخه خاصی از نوبل M600 را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
SVR از سوی نوبل به عنوان ارائه دهنده‌ی سرویس و فروشنده‌ی محصولات این شرکت معرفی شده است. حال SVR در نمایشگاه خودروی لندن نسخه‌ی خاصی از نوبل M600 را معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نوبل M600 SVR آخرین مدل M600 است که از خط تولید این شرکت در لستر بیرون خواهد آمد. این خودروی خاص به رنگ بسیار جذاب قرمز-مشکی رنگ آمیزی شده است و از سقف فایبرکربنی نیز سود می‌برد.

nobel M600

نوبل برای طراحی و تحقیقات M600 و M600 کربن اسپرت، بیش از پنج سال زمان صرف کرده است. حال SVR که مسئولیت تحویل این خودرو به مشتریان را بر عهده گرفته است امکان مشاهده و بررسی خودرو از نزدیک را برای مشتریان احتمالی فراهم کرده است.

nobel M600

پس از پایان یافتن تست‌های جاده ای خودرو، SVR قصد دارد تا روی جزئیات آن بیشتر کار کند تا نتیجه‌ی نهایی، خودرویی از هر نظر خاص باشد.

برای شروع نیز تیم SVR تصمیم گرفته تا از فرصت نمایشگاه خودروی لندن برای رونمایی از این خودرو استفاده کند و بازخورد بازدیدکنندگان را نیز نسبت به M600 بسنجد.

nobel M600

نوبل M600 SVR از آخرین تغییرات و بهینه سازی های کمپانی روی این خودرو بهره می‌برد. پیشرانه‌ی هشت سیلندرساخت یاماها با ۴.۴ لیتری حجم توانایی تولید ۶۶۲ اسب بخار قدرت و ۸۱۸ نیوتون متر گشتاور را دارد. این پیشرانه به واسطه‌ی جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی می تواند M600 را در عرض ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. همچنین حداکثر سرعت M600 نیز معادل ۳۶۲ کیلومتر بر ساعت است. در پایان در جدول زیر می توانید مشخصات فنی نوبل M600 SVR را مشاهده نمایید.

مشخصات

میزان

حجم پیشرانه (سی‌سی)

۴۳۴۹

تعداد سیلندر

۸ سیلندر خورجینی

تعداد سوپاپ

۳۲

حداکثر قدرت خروجی (اسب بخار)

۶۶۲

حداکثر گشتاور (پوند فوت)

۶۰۴

نسبت نیرو به وزن (اسب‌بخار به تن)

۵۵۰

جعبه دنده

دستی ۶ سرعته

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت (ثانیه)

۳.۵

حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)

۳۶۲

حجم باک بنزین (لیتر)

۶۸

مصرف سوخت (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)

۱۴

طول (میلی‌متر)

۴۳۶۰

فاصله‌ عرضی محورها (میلی‌متر)

۱۵۷۸

فاصله دو محور 

(میلی‌متر)

۲۵۴۰

وزن خالص (کیلوگرم)

۱۱۹۸

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات