وبگرد: از هر تصویری پوستر بسازید

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ساخت تصویر پوستر کار سختی نیست. به راحتی می‌توانید از تصاویر مختلف استفاده کنید و با کمک وب‌سایتی که در ادامه معرفی می‌کنیم، به ساخت پوستر دلخواه خود بپردازید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت Rasterbator به صورت رایگان امکان ساخت تصاویر پوستری را برای شما فراهم می‌کند. برای استفاده از این وب‌سایت و ساخت پوستر دلخواه خود باید مراحلی را که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را طی کنید.

در ابتدا و پس از باز کردن وب‌سایت مورد نظر خود بر روی دکمه Create Your Poster کلیک کنید تا بعد از آن به پنجره‌ای حاوی مراحل مختلف ساخت پوستر وارد شوید.

ساخت پوستر

حالا زمان آن رسیده که یا آدرس اینترنتی عکس مورد نظر خود را در بخش بالایی وارد کنید یا اینکه تصویر مورد نظر خود را بگیرید و روی بخش مربعی رها کرده و صبر کنید تا تصویر به صورت کامل آپلود شود. اگر هیچ تصویری در اختیار ندارید می‌توانید از تصاویر آماده‌ای که وب‌‌سایت برای نمونه در اختیار شما قرار داده استفاده کنید.

ساخت پوستر

از این پس تنها کاری که باقی مانده شخصی سازی تصویر برای دست یافتن به بهترین پوستر موجود است. اندازه کاغذی که می‌خواهید به صورت تکه تکه این پوستر بر روی آن چاپ شود را وارد کنید و پس از آن حالت افقی یا عمودی تصویر و باقی گزینه‌ها را مطابق خواست خود تنظیم کنید. پس از اینکه در این مرحله کارتان تمام شد، روی دکمه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

ساخت پوستر

اکنون در مرحله Style می‌توانید افکت‌های مختلفی را روی پوستر خود اعمال کنید. هر کدام از افکت‌هایی که بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید و دوباره دکمه Continue را فشار دهید.

ساخت پوستر

اکنون زمان رنگ‌بندی پوستر است. در اینجا می‌توانید از ترکیب‌ رنگ‌های مختلف استفاده کنید یا اینکه به صورت سیاه و سفید تصویر مورد نظر خود را چاپ کنید.

پس از این مرحله به بخشی با گزینه‌های مختلف برای شخصی سازی بیشتر بر روی تصویر و افکت آن وارد می‌شوید تا در نهایت به بهترین شکل و ظاهر مورد نظر خود دست یابید.

در نهایت پس از طی کردن این مراحل پوستر خود را در قالب فایلی PDF دریافت می‌کنید که آماده چاپ و استفاده است. امیدواریم از پوستری که چاپ می‌کنید لذت ببرید.

برای استفاده از این وبسایت به http://rasterbator.net/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات