اپل موزیک با ویژگی ها و طراحی جدید در WWDC معرفی می‌شود

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Apple Music برای سیستم عامل iOS قرار است دوباره به صورت کامل طراحی جدیدی را در کنار ویژگی‌های جدید دریافت کند. این بروزرسانی جدید برای اپل موزیک قرار است در جریان کنگره جهانی توسعه دهندگان رسما معرفی شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در کنار نسخه جدید سیستم عامل iOS که این بار iOS 10 نام دارد قرار است اپل موزیک در نسخه بتا به فروش برسد. در نهایت این بروزرسانی به عنوان نسخه جدید سیستم عامل موبایل iOS پاییز امسال عرضه خواهد شد.

بنابر اعلام چند منبع مختلف، جزییاتی از این طراحی جدید منتشر شده است. بنابراین Apple Music قرار است به صورت کلی طراحی بسیار ساده‌تری با پس‌زمینه‌هایی به رنگ سفید و مشکی بیشتر دریافت کند. برای اینکه زمینه سفید و سیاه اپلکیشن خسته‌کننده هم نشوند، قرار است تصاویر رنگی آلبوم‌ خواننده‌ها بخش بزرگی از این رابط کاربری جدید را در برگیرد. ظاهر آلبوم خوانندگان البته همچنان بدون تغییر باقی می‌ماند تا وابسته به رنگ کاور آلبوم خواننده تغییر رنگ دهد.

apple-music

اپل موزیک همچنین قرار است نمای میان‌بر بهتری را به وسیله ویژگی 3D Touch بدست آورد که اشتراک گذاری آهنگ‌ها را راحت‌تر کند. بخشی به نام For You که در این برنامه قرار دارد ظاهر ساده‌تر و بهتری برای تبلیغ هنرمندان و آلبوم‌های مختلف پیدا خواهد کرد اما الگوریتم آن تغییر نمی‌کند. در نسخه جدید همچنین تب New حذف خواهد شد و جایگزین آن قرار است تب دیگری با نام Browse جای گیرد که ظاهرا بهتر می‌تواند محتوای این بخش را مرتب کند.

تغییر دیگری که درباره نسخه جدید اپلیکیشن Apple Music قرار است مشاهده کنیم، پشتیبانی وسیع از متن (لیریک) آهنگ‌های مختلف است. همه این ویژگی‌های جدید به وسیله یک بروزرسانی کوچک برای آیتونز به مک نیز وارد می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات