تماشا کنید: جعبه گشایی اکسپریا ایکس حکایت از جعبه رنگارنگ این محصول دارد

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پرچمداران جدید سری اکسپریا X سونی به‌زودی روانه‌ی بازار می‌شوند و احتمال می‌رود که در طول هفته‌های آینده شاهد عرضه‌ی این گوشی‌ها در خرده فروشی‌ها باشیم. اما حال ویدیویی از جعبه‌‌گشایی اکسپریا ایکس منتشر شده است که نشان از رنگارنگ بودن جعبه‌ی این محصول دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

درباره‌ی تلفن‌های هوشمند جدید سونی که قرار است به زودی روانه بازار شوند، اطلاعات زیادی منتشر شده است. اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X پرفورمنس از جمله‌ی این محصولات هستند که به احتمال زیاد در هفته‌های آینده میهمان خرده فروشی‌ها می‌شوند. در طول هفته‌های گذشته پیش‌فروش مدل‌های مذکور آغاز شد و آخرین پیش‌فروش نیز مربوط به اکسپریا X پرفورمنس بود. حال پیش‌نمایشی از این تلفن‌های هوشمند توسط یکی از کانال‌های یوتیوب انجام شده و شاهد ویدیو آنباکسینگ (جعبه گشایی) این پرچمدار هستیم که نکته‌ی جالب آن، رنگارنگ بودن جعبه‌اش است.

اگر بخواهیم به پاییز امسال و زمان جعبه گشایی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت اشاره کنیم باید بگوییم که در آن زمان جعبه‌های عادی این دو محصول چندان جالب نبودند. سونی تصویری از گوشی را روی این جعبه‌ها قرار داده بود و در کل سیمای بصری جذابی نداشتند. اما این شرکت در اکسپریا X دوباره سراغ رنگ‌ها رفته و جعبه‌اش را بسیار رنگارنگ طراحی کرده است.

جعبه‌ی این محصول دارای یک پوشش سفید رنگ است که با خارج کردن آن متوجه جعبه‌ی رنگارنگ محصول جدید سونی می‌شویم که در آن از هیچ رنگی دریغ نشده است. این نوع از طراحی برای طرفداران دنیای تلفن‌های هوشمند آشنا به نظر می‌رسد؛ زیرا در رندر‌های مربوط به سری ایکس سونی نیز شاهد چنین رنگ‌بندی‌ برای تصویر زمینه آن‌ها بودیم.

البته باید به‌ این نکته نیز توجه داشت که جعبه‌ی مذکور فعلا به صورت پیش‌نمایش است و احتمال دارد سونی برای خرده فروشی‌ها جعبه‌ی متفاوتی را ارسال کند. روی جعبه‌ نیز علامت دمو بودنش دیده می‌شود؛ اما هرچه که باشد، جعبه‌ی فعلی بسیار جالب است و رنگارنگی و کوچک بودن نیز بر زیبایی آن می‌افزاید. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی این گوشی را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات