امکان حذف کلمات بی‌ربط از لیستِ پیشنهاداتِ خودکارِ کیبورد گوگل میسر شد

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه کلید استاندارد اندروید یک بروزرسانی مهم را دریافت کرده است که در آن، ویژگی جالبی به سیستم پیشنهاد کلمات اضافه شده است. حالا می‌توانید پیشنهادهای بی‌ربط را از لیست سه گزینه‌ی پیشنهادی حذف کنید تا دیگر در شرایط یکسان پیشنهاد داده نشوند.
تبلیغات

صفحه کلید استاندارد اندروید دستخوش تغییرات ریز و درشت بسیاری شده است. در بروز رسانی اخیر، حالت استفاده با یک دست بهینه شده و تغییرات کوچکی در ساختار کلیدها اعمال شده است. اما مهم‌ترین تغییر در این نسخه از کی‌برد گوگل، مربوط به کلمات پیشنهادی است. وقتی در حال تایپ کلمات مورد نظر خود هستید، گوگل کلماتی که فکر می‌کند شما مایل به تایپ آن هستید را پیشنهاد می‌کند. این قابلیت در بسیاری از موارد کاربردی است اما در برخی از شرایط، کلماتی پیشنهاد داده می‌شود که به هیچ‌وجه به هدف شما نزدیک هم نیست. در نسخه‌ی جدید صفحه کلید لمسی گوگل، می‌توانید این پیشنهادها را از لیست پیشنهادات حذف کنید تا در آینده، نمایش داده نشوند.

صفحه کلید اندروید

استفاده از قابلیت جدید نیز بسیار ساده است. کلمه‌ی که مایل هستید از لیست پیشنهادات حذف شود را لمس کرده، انگشت خود را روی آن نگاه دارید و سپس کشیده و در سطل آشغال وسط صفحه رها کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات