تغییر خودکار والپیپر با استفاده از تصاویر آنلاین در MintyWall - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویر زمینه‌ی اندروید یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی محسوب می‌شود که نقش بسیاری در زیبایی ظاهری گوشی دارد. اپلیکیشن MintyWall نیز قادر است تا به صورت خودکار و با استفاده از آرشیوی آنلاین تصاویر گوشی را تغییر دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون در زومیت اپلیکیشن‌های متعددی جهت تغییر خودکار والپیپر معرفی کرده‌ایم که معمولا در دو دسته‌ی مختلف فعالیت داشتند. دسته‌ی اول اپلیکیشن‌هایی که برای تغییر خودکار تصاویر زمینه از عکس‌های موجود در گوشی استفاده می‌کنند، و دسته‌ی دوم نیز اپلیکیشن‌هایی که دارای آرشیوی آنلاین بوده و برای تغییر عکس‌ها به ارتباط اینترنتی نیاز دارند. MintyWall اما عملکردی مابین این دو حالت دارد؛ به طوری که از آرشیو آنلاین برای تهیه عکس‌ها استفاده می‌کند، اما به طور آفلاین نیز قابل استفاده است. بهعبارتی به جای تهیه‌ی عکس‌های جدید هنگام تغییر تصویرزمینه، در ابتدا از شما تعداد تصاویر زمینه‌ی مورد نظر را پرسیده و اقدام به دانلود یکجای آن‌ها می‌کند و بعد از آن بدون نیاز به برقرار بودن ارتباط اینرنتی، شاهد تغییر خودکار تصویر زمینه‌ی گوشی خود خواهید بود. این برنامه تصاویر خود را از دو وب‌سایت بزرگ 500px و Instagram دریافت می‌کند که در تنظیمات برنامه می‌توانید انتخاب کنید که کدام سرویس، به عنوان منبع پیش‌فرض عکس‌ها استفاده شود. با وجود آنکه اینستاگرام می‌تواند منبع عظیمی از عکس‌های جالب باشد، اما به دلیل مربع بودن اکثر تصاویر موجود در این شبکه‌ی اجتماعی، و همچنین کیفیت متوسط آن‌ها، شاهد نتایج چندان جذابی نبودیم. اما در مقابل در سرور 500px شاهد تصاویری با کیفیت‌های بسیار خوب بودیم که سایز آن‌ها نیز تناسب بهتری با سایز صفحه‌نمایش‌های موبایل داشت.

نحوه‌ی عملکرد MintyWall وابسته به هشتگ‌ها است. این اپلیکیشن در اولین ورود از شما درخواست می‌کند تا هشتگ مورد علاقه‌ی خود را وارد کنید تا با کمک آن، قادر به جستجو و دانلود در اینستاگرام و 500px باشد. برای مثال اگر به گل‌ها علاقه دارید می‌توانید با وارد کردن #Flowers تنها تصاویری که با این هشتگ منتشر شده‌اند را دانلود کنید. اما شخصی‌سازی این برنامه به همین جا ختم نمی‌شود و انتخاب‌های بیشتری را نیز در اختیار شما قرار داده است. برای مثال در تنظیمات برنامه می‌توانید مشخص کنید که در هر نوبت بروزرسانی تصاویر، چند عکس مرتبط با هشتگ مورد نظر شما دانلود شوند. زمان تغییر والپیپرها نیز قابل ویرایش است و می‌توانید بازه‌ی زمانی دلخواه خود را که از "حداقل ۱۰ ثانیه" آغاز می‌شود برای تغییر خودکار تصاویر تنظیم کنید. علاوه بر این، موارد دیگری همچون سایز والپیپر و نحوه‌ی دانلود ترتیبی یا اتفاقی تصاویر نیز قابل تغییر خواهند بود. به عنوان آخرین نکته در رابطه با MintyWall نیز باید به این موضوع اشاره کرد که تمام تصاویر مورد استفاده در این برنامه دارای اکانت ارسال‌کننده‌ی خود نیز هستند و در صورتی که تصویر جالبی توجه شما را جلب کرد، می‌توانید با مراجعه به پروفایل شخصی که آن را ارسال کرده است، تصاویر بیشتری را از آن شخص مشاهده کنید. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • تغییر خودکار تصاویر زمینه در بازه‌های دلخواه
  • استفاده از اینستاگرام و 500px برای دانلود عکس‌ها

نکات منفی

  • رابط کاربری نه چندان جذاب

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات