مزدا میاتا به آمار فروش ۱ میلیون دستگاه رسید

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مزدا میاتا یکی از محبوب‌ترین خودروهای رودستر جهان است. این خودرو به دلیل عملکرد مناسب، ظاهری جذاب و قیمتی به صرفه، آمار فروش خوبی را دارد و اخیرا مزدا به رکورد فروش ۱ میلیون دستگاه رسیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مزدا میاتا ۲۷ سال پیش به بازار عرضه شد. این خودرو هنگامی که برای اولین بار روانه بازار شد، در نوع خود محصولی انقلابی حساب می‌آمد. خودرویی کوچک، روباز با حس رانندگی جذاب، که با قیمت اندک خود رقیبی قدرتمند برای محصولات بریتانیایی این رده بود. میاتا به لطف کیفیت ساخت بالای خود، موفق شد در کنار بزرگان این کلاس خودرویی به حیات خود ادامه دهد. 

رودستر دوست‌‌داشتنی مزدا در کمال ناباوری موفق شد در تمام این سال‌ها به زندگی خود ادامه دهد. این خودرو به مرور زمان به شاخص‌ترین محصول موجود در رده‌ی خودروهای رودستر اقتصادی تبدیل شد و انتخاب اول تمامی خریداران لقب گرفت. رشد فوق‌العاده‌ی میاتا باعث شد تا خودرویی که بسیاری توفق تولید آن را در آینده‌ای نزدیک پیش‌بینی می‌کردند، اکنون از آمار فروش یک میلیون دستگاه عبور کند.

نسخه‌ی یک میلیون مزدا میاتا از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری بهره می‌برد و برای ژاپن در نظر گرفته شده است. این خودرو طی سفری طولانی از بخش‌های مختلف ایالات متحده عبور خواهد کرد و در نهایت پاییز سال جاری در پیست مخصوص مزدا در ناحیه لاگونا سکا حضور خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات