تصویر منتسب به برد آیفون 7 نشان از باقی ماندن جک ۳.۵ میلی‌ متری هدفون دارد

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار و شایعاتی که در مورد نسل آینده پرچمدار تلفن‌های هوشمند اپل یعنی آیفون 7 منتشر می‌شوند روز به روز با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این محصول افزایش می‌یابند. به تازگی تصویر بخشی از برد این محصول منتشر شده که با توجه به آن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون همچنان در آیفون 7 وجود خواهد داشت. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برخی از شایعاتی که تا کنون در مورد آیفون ۷ منتشر شده‌، حاکی از برداشته شدن درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این محصول بود. یکی از دلایل این اقدام، تلاش اپل برای ارائه بروزرسانی‌های اساسی هر چند سال یکبار اعلام شده است. علاوه بر این در چند گزارش و پیش‌بینی تحلیلی هم که پیش‌تر منتشر شده‌ اعلام شده که اپل قصد دارد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به صورت کامل در آیفون بعدی خود حذف کند.

در هرحال بر اساس تصویر جدیدی که گفته شده بخشی از برد آیفون ۷ را نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که شایعات یاد شده درست نبوده‌اند. همانطور که خودتان هم می‌توانید در عکس بالای مطلب مشاهده کنید، کاملا واضح است که جک هدفون همچنان مانند مدل‌های قبلی در مدل بعدی آیفون نیز وجود خواهد داشت. البته اینکه خود این عکس واقعی باشد یا نه، هنوز مشخص نشده و برای فهمیدن حقیقت مانند همیشه چاره‌ای جز صبر کردن نداریم!

در طول سال‌های گذشته بارها دیده‌ایم که شایعات ارائه شده توسط چینی‌ها در بسیاری از موارد درست و واقعی نبوده‌اند و صرفا اخبار و تصاویری برای جذب مخاطب و به اصطلاح بازار گرمی توسط این منابع منتشر می‌شده است. البته احتمال درست نبودن شایعه حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آیفون بعدی نیز وجود دارد، اما از آنجایی که اپل هنوز هیچکدام از این خبرها را تایید یا رد نکرده، واقعا نمی‌توان تشخیص داد که کدامشان حقیقت دارد و کدام یک از آن‌ها اشتباه است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در بیشتر شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند، بارها اعلام شده که اپل احتمالا قصد دارد تا برخی امکانات و قابلیت‌های مهم و جدید را در آیفون ۸ ارائه دهد و آیفون ۷ بیشتر یک بروزرسانی از آیفون ۶ اس خواهد بود. همچنین در این شایعات بیان شده که از نظر طراحی و شکل ظاهری نیز آیفون جدید مشابه با آیفون ۶ اس است و فقط شاید کمی باریک‌تر شده و علاوه بر این تغییراتی در شکل خطوط آنتن آن اعمال شود. در نهایت باز هم اعلام می‌کنیم که با توجه به اطلاعاتی که تا به این لحظه در دسترس است نمی‌توان به صورت قطعی خبری را تایید یا رد کرد ولی امیدواریم به زودی شاهد انتشار اخبار و جزئیات معتبر بیشتری در مورد آیفون ۷ باشیم.

به نظر شما آیفون ۷ با چه مشخصاتی روانه بازار خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات