میزو بلو چارم متال 2 با پردازنده هلیو P10 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
میزو متال ۲ تاییدیه TENAA را دریافت کرد و در کنار آن شاهد مشخصات مختلفی از این محصول هستیم. گفته می‌شود تلفن هوشمند جدید میزو از پردازنده Helio P10 بهره می‌برد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

میزو در تلاش است تا به زودی محصول جدیدی را با نام Blue Charm Metal 2 یا نام بین‌المللی Metal 2 روانه بازار کند و امروز نیز یک مرحله به معرفی آن نزدیک‌تر شدیم. امروز محصول جدید میزو تاییدیه TENAA را دریافت کرد.

در کنار این تاییدیه، اطلاعاتی نیز در خصوص محصول مذکور منتشر شده است. مشخصات منتشر شده حکایت از پردازنده Helio P10 با هشت هسته Cortex-A53 دارند که فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی را ارائه می‌کند. این محصول ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته گویا شاهد نسخه دیگری نیز خواهیم بود که از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

در بخش پشتی دستگاه شاهد دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه LED هستیم و در بخش جلویی آن نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. بدنه بلو چارم متال ۲ تماما فلزی است و درون آن نیز باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد.

این دستگاه از نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح 1080p بهره می‌برد. TENAA از اندروید ۵.۱ (لالی‌پاپ) روی این تلفن هوشمند خبر می‌دهد. این مشخصات تاحدودی یادآور میزو M3 Note هستند. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که Meizu چگونه این محصول جدید را با وجود نسخه‌ای شبیه به آن آماده فروش موفق می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات