گلکسی نوت 7 اج در لیست کالاهای وارد شده به هند رویت شد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل بعدی فبلت سامسونگ که براساس آخرین شنیده‌ها با نام گلکسی نوت ۷ راهی بازار خواهد شد، بزرگ‌ترین اتفاقی است که بسیاری در انتظار رویدادن آن در ماه‌های آینده هستند. شایعات منتشر شده نشان از این دارد که گلکسی نوت ۷ با نمایشگر خمیده همراه خواهد شد، حال آنکه مدرکی دال بر این موضوع در وب‌سایت Zauba  منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از دوستداران محصولات سامسونگ در انتظار عرضه‌ی نسل بعدی گلکسی نوت توسط این کمپانی هستند. در هفته‌های اخیر شایعات متعددی در مورد این فبلت منتشر شده که از جمله‌ی آن می‌توان به استفاده از نمایشگر خمیده در این محصول اشاره کرد. آخرین شنیده‌ها در مورد نسل بعدی فبلت سامسونگ گویای این موضوع است که این گوشی با نام گلکسی نوت ۷ اج راهی بازار خواهد شد. در این نامگذاری می‌توان متوجه شد که گلکسی نوت ۷ را نمایشگر خمیده همراه شده و سامسونگ برای هماهنگ‌تر کردن پرچمداران خود، به جای عرضه‌ی گلکسی نوت ۶، نام این محصول را به گلکسی نوت ۷ تغییر خواهد داد. حال وب‌سایت Zauba مستنداتی را ارائه کرده که براساس آن به نظر می‌رسد نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ که در حال توسعه است، به نمایشگر خمیده مجهز شده است.

هرچند گوشی هوشمند سامسونگ بصورت کامل وارد هندوستان نشده و براساس نام کالا می‌توان به این نتیجه رسید که چیزی که وارد هندستان شده، ماسک فلزی تهیه شده برای این گوشی هوشمند که با کد SM-N935G شناخته می‌شود.

گلکسی نوت ۵ سامسونگ که سال گذشته راهی بازار شده دارای کد SM-N920 است. گلکسی اس ۷ نیز با کد SM_G930 راهی بازار شده، حال آنکه گلکسی اس ۷ اج نیز با کد SM-G935 رونمایی شده است. با توجه به انتخاب مورد نظر برای ماسک فلزی وارد شده به هندوستان، می‌توان چنین برداشت کرد که احتمالا گلکسی نوت ۷ با نمایشگر خمیده راهی بازار می‌شود. یکی از احتمالات دیگر مطرح شده نیز عرضه‌ی نسخه‌ی لایت این گوشی هوشمند به بازار است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 6 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات